Behringer HA400

Leverans beräknas mellan Onsdag, 15.05. och Torsdag, 16.05.
Helt ok funktioner som gör vad de ska, men håller inte måttet för ljud- och kvalitetskrav
Anonym 12.11.2014
För pengarna kan man inte vänta sig så mycket, så vill du använda produkten en gång och sedan slänga den, så är det kanske rätt för dig.

I mitt fall hade jag gärna använt den flera gånger under längre tid, men det är redan kört för att kunna göra det.

Funktionerna är helt okej, den levererar vad den ska med en ingång och 4 utgångar för distribution av ljud. Inte någon märkbar förstärkning av ingångsljudet (du får se till att få kräm från källan istället).

Väldigt snabbt fick jag problem med att ljudet glappade i mono / stereo, att det ibland försvann helt och jag upplever att det har med byggkvalitet och komponentkvalite att göra. Enheten är ganska liten, så även minsta kabel i riskerar att "släpa runt" eller flytta enheten från bordet eller var den nu kan ligga. Gissar att kontakterna kanske tar stryk snabbt av det.

Jag har hur som helst behandlat den varsamt, men ändå råkat ut för glapp och fel.

Inget att rekommendera alltså.