Hage Musikverlag Guitar Training Blues

35 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

teaching competence

educational value

2 Reviews

Hage Musikverlag Guitar Training Blues
£18.40
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock within 1-2 weeks
In stock within 1-2 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Geht so
Schorsche 14.07.2021
zu umständlich in der Handhabung
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Nervig,bilig
Jan655 09.04.2014
Hatte es Aufgrund von guten Empfehlungen mir zugelegt aaaber nachdem ich jetzt die Hälfte durch habe, die Lust verloren.
Das Buch selber ist ganz OK aber der Aufbau der mitgelieferten CD und DVD recht umständlich. CD ODER DVD wäre besser.
Die Gitarre auf dem Schoß balancieren gleichzeitig ins Notenbuch linsen und am Rechner rumklicken um das nötige Playalong zu finden ist nicht mein Ding. Außerdem spinnt bei mir das Titelauswahlmenü, fröhlich je nach benutztem DVD Player.
0
2
Report

Report

Hage Musikverlag Guitar Training Blues