weight saver
Philisac 30.12.2020
I am not a pro player, I love to tinker at home but I have quite a few pedals and I find myself using this mostly now, a really intuitive and compact design from Richie Kotzen with tech 21. It is a small device, light, coming in a metal box, with a detailed user's manual even showing Richie's setup. The included effects are really great, and the tuner seems accurate by comparing wiht other devices. I cannot vouch for a professional use although I d say Richie's name should be enough. The versatility to bulk is just amazing, and this is highly recommended.

exelent pedalier passe partout
mryoyo 15.01.2020
exelent pedalier de chez Tech 21 signature richie kotzen RK5 v2
rien a dire au niveau son, manque un peu pour le boost
durant les solos, et peu etre a l' avenir pouvoir mettre deux effet
chorus delay en mème temps serait idéal et un swich au pied pour la compression sur les prochaines version peu etre?...et sa serait au top. Bravo pour la sorti XLR en table
avec ce qui faut derriere sa envoi..trouver les bons reglage et sa sonne,et avec l' ampli lampe oblige sa déquoiffe..
constuction solide comme d' habitude chez Tech...j' ai une pédale qui a 20 ans du mème fabricant toujours nikel...
merci, Tech et richie pour ce petit bijou
mryoyo