5,90 €

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 13.05. - Tiistai, 14.05.
Suosittelen !
Tuntematon 29.05.2016
Tilasin näitä koemielessä jokin aika sitten ajatuksena keventää soittotuntumaa stratoskaalaisissa (25,5") kitaroissani. Yllätys oli melkoinen kun nämä kuullostivat hyviltä välittömästi tuoreina eikä vasta useiden päivien sisäänsoiton jälkeen. Näissä oli heti uutena haluamani lämmin soundi, ei sellaista tyypillistä uusien kielien ylikirkasta jääpiikkiä.

Plussaa minulle on myös se, että pinnoite pysyy kielissä kiinni eikä siirry sormiin mustana peitteenä. En ollut aikaisemmin näitä koskaan kokeillut, Suomen kivijalkakaupoissahan näitä en ole koskaan n. 30 soittovuoden kuluessa tavannut.

On mielestäni uskomatonta, miten saksalaisen laatutuotteen voi saada tähän (4,44e setti) hintaan.

Löysin uuden lempikielimerkkini, suosittelen vilpittömästi, myös heille jotka eivät halua vaihtaa uusia kieliä vähän väliä,
näissä tuntuisi olevan pitkä kestoikä ts. eivät mene "tukkoon" kuten muiden valmistajien kielet.

100+ % hinta/laatusuhde !!