DW PDP 800 Cymbal Boom Stand

16

Cymbal boom stand

  • Medium heavy
  • Glide tilter
  • Quick release wing nut
  • Memory locks
  • Double braced
  • Non-slip rubber feet
  • Retractable boom
  • PDP model no. PDCB810
disponibil din Iulie 2021
numărul articolului 513803
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Double Braced Yes
Boom With Adjustable Height Yes
Boom With Counterbalance No
389 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Expediere preconizată până Luni, 29.04.
1

16 Evaluările clienților

4.8 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Manipulare

Stabilitate

Măiestrie

8 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
MT
Top Beckenständer
Mike Tight 17.10.2022
Hallo,

ich habe mir den DW PDP 800 Cymbal Boom Stand für ein weiteres Crash Becken gekauft. Ich muss sagen, ich bin wirklich begeistert, und konnte schon beim auspacken feststellen, dass dieser Beckenständer wirklich qualitativ hochwertig ist. Der Beckenständer bringt ein gutes Gewicht mit, was für einen Galgenbeckenständer von Vorteil ist. Die Einstellungen der Neigungswinkel lassen sich einfach einstellen, und dank der eingearbeiteten Neigungswinkel kann man auch bei Gigs schnell und einfach den Beckenständer wieder so hinstellen, wie man es aus dem Proberaum gewohnt ist. Für den Transport ist es auch Super, dass man den Galgen im Ständer verstauen kann, um so Platz zu sparen.
Bei der Verarbeitung muss man auch ein Lob an den Hersteller aussprechen. Es konnten keine Mängel/Kratzer/Druck oder Verarbeitungsfehler festgestellt werden.
Ich würde den Beckenständer aufjedenfall weiter empfehlen und bin begeistert von diesem tollen Produkt.
Măiestrie
Stabilitate
Manipulare
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz