Pearl TH-900I/C Tom Arm SpecialShort

23

Tom Tom Holder

  • Uni-Lock system
  • Freely adjustable angle
  • Extra short model
  • Chrome version
  • Diameter: 7/8"
  • Length: 13" x 3"
Available since May 2009
Item number 229400
Sales Unit 1 piece(s)
Double Tom Holder No
Ball Joint No
Tom Holder Round
Additional fitting for cymbal arm No
70 €
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Saturday, 20.04.
1

23 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

5 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Stabiles und sehr leichtgängiger Halter
Ralph620 04.11.2012
Die Lieferung erfolgte - so wie von Thomann gewohnt - sehr schnell. Der Halter ist klasse verarbeitet und sehr massiv, Die Verstellung funktioniert leichtgängig und hält die Tom da wo sie hin gehört.

Ich kann das Teil daher empfehlen.
stability
quality
handling
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
W
Allerbeste Pearl Verarbeitung
Wolfgang764 15.06.2022
Ich besitze immer noch Pearl Tom Arme aus den 80ern und 90ern. Die sind immer noch 100% funktionabel auch nach über 1000 Gigs. Ich sehe keinen Anlass, warum dieser Arm in 40 Jahren nicht auch noch seinen Dienst verrichten können sollte... Das wird dann höchstens an meiner eigenen Gebrechlichkeit scheitern
stability
quality
handling
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
MS
Wie zu erwarten gut!
Michael S. 617 03.01.2013
Lange Zeit habe ich nur Perl Drums gespielt, und immer wieder, wie auch beim TH-900 bin ich von der Stabilität und der Verarbeitung der Hardware völlig überzeugt und kann sie jedem nur empfehlen!
stability
quality
handling
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Pearl TH-900
Robert266 12.11.2013
Tom Halterung ist Top verarbeitet und ist einfach auf dem Niveau von Pearl. Prei- Leistung ist auf jeden Fall mal wieder Top.

Gruß
stability
quality
handling
0
0
Report

Report