Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Fredag, 19.04. och Måndag, 22.04.
J
Överträffade alla förväntningar!
Johannes6422 13.01.2014
Köpte dessa på vinst eller förlust. Lyssnade på ljudklippet i webbutiken och tyckte redan där att dessa lät oförskämt bra. Fick hem dom och har nu testat. Det är lite för bra för att vara sant. Fylligt, rikt ljud och kanonbra anslagsrespons. Väldigt mycket vintage-känsla med ett ganska mörkt komplext sound.

Jag har slagit på många hi hats genom åren och dessa har egenskaper man normalt bara hittar bland betydligt dyrare cymbaler. Soundet och känslan får mig att tänka på Zildjians K-serie. Dessa passar perfekt till mitt 70s vintage kit. Otroligt prisvärda!

P
Äkta vintageljud!!
Peter7602 24.03.2015
Dessa lock levererar ett underbart hest vintageljud. Reagera lätt på pedaltryck och kan därför ge ifrån sig många olika ljud. De är hesa och inte speciellt högljudda men tränger igenom hyfsat med sitt djupare ljud. Chickljudet är inte speciellt högt och tydligt dock. Man kan kanske åtgärda det med några hål i bottenlocket. Det är ju en rätt stor luftvolym som ska "flyttas". Men de fungerar mycket väl utan modifieringar. I mina öron låter dessa bättre än mina andra (mycket) dyrare lock!!

k
5/5
knivfest 09.04.2021
Låter dyrare än den kostar. Helt klart värd pengarna och lite till.