Vater Whip Sticks Rods

35 Kundbetyg

4.2 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

3 Recensioner

Vater Whip Sticks Rods
415 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
1
google translate fr
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
B
Vater plastique
Beylie 20.06.2011
A l'exception des bagues de réglages qui ont une fâcheuse tendance à s'envoler, le son est bon et l'utilisation assez agréable. Ils me semblent un peu courts cependant. Le revêtement n'est pas trop glissant malgré les apparences.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
SM
Ringe
Schneemann MG 06.07.2020
leicht, Sound ok, Verarbeitung gut, bis auf die Feststellringe, die gehen bei härterem Anschlag schnell flöten...
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
Ja
Leider nicht sooo toll....
Joachim aus N. 08.05.2010
Ich war auf der Suche nach Alternativen zu den klassischen "Holz Rods", weil ich mit deren Sound, Gewichtsverteilung und Rebound nicht zufrieden war. Leider war ich mit den Whip Sticks nicht so zufrieden: Sie sind zu weich und vermitteln keinen richtigen Rebound, um sich richtig mit ihnen anfreunden zu können.

Empfehlenswerte Alternative: FLIX Tips Rods (siehe meinen entsprechenden Bericht).
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

Vater Whip Sticks Rods