Kundcenter-inloggning

• 1
4.6 /5
  • hantverkskvalitet
hantverkskvalitet
Tunn och smidig audiokabel!
03.09.2016
Köpte en ny audiokabel då vi kör pausmusik via ipod på gigen.

Denna har hängt med på otaliga spelningar och har aldrig strulat. Kabeln är smidig och mjuk och visar trots sin tunna konstruktion inga tecken på att spricka eller glappa.

Kanske inte superlämpad för tyngre installationer då den nog lätt går av vid belastning etc. men som kabel i ett hemmasystem eller som användning till mixer vid fester och liknande är den perfekt!

Man ska tänka på att 3,5mm kontakten är ganska tjock, och funkar inte så väl med mobilskal o.s.v. En läxa vi lärde oss snabbt när det hummade och brummade som tusan för att kabeln inte var i hela vägen :)

FÖRDELAR:
1. Lång.
2. Billig.
3. Grym kvalitet för pengarna.
4. Smidig och mjuk utan att vara klen.

NACKDELAR:
Är nog inte jättetålig om man är oförsiktig.

SAMMANFATTNING:
Kanonbra kabel för det låga priset!
Rapportera betyg

Uppfattar du det som att denna recension använder felaktiga fakta eller som stötande av någon anledning?

Stabila och tysta
SOLstan, 03.11.2019
Jag har köpt en liknande via en annan leverantör tidigare och den här modellen ger mig klart och brusfritt ljud. Denna spar dessutom in en adapter mellan RCA och Tele när vi vill streama ljud från, eller dela ljud via mixern.

Yes!
Anders Jönsson, 30.04.2020
Uppfyller alla krav jag har!

Dj28, 11.10.2017
Bra kabel av bra kvalitet. Efter ett tag så håller inte en del kablar vid "skarvarna". För mycket vickande osv men dessa har fungerat bra. Inga sådana problem alls.

Billigt och bra.
29.06.2014
Sladden är mycket böjlig som gör dragning lätt. Är av det tunnare slaget så rekommenderas kanske inte till tunglastat jobb, men för en hemmadragning från dator till ex monitorer funkar fint.

De går även att dra isär sladden uppifrån 4,5mm-kontakterna ner till 3,5mm-kontakten om man vill köra ljud från datorn/telefonen till två separata högtalare i rummet.

the sssnake YPK2050

60 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
Tillgänglig inom kort (2-5 dagar)
Tillgänglig inom kort (2-5 dagar)

Denna artikel har beställts hem från vår leverantör och bör finnas i lager inom kort.

Information om leveransen
Din kontaktperson