Startone Music Stand Red

Leverans beräknas mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
CV
Inte helt stabilt
Chris Vierge 24.03.2019
Köpte den här till precis vad den är avsedd för, att hålla noter/notböcker och den fungerar godkänt, dessutom ville jag ha ett notställ som går att justera höjden på och som inte är för skrymmande när man fäller ihop det, Allt väl så långt, problemet är att jag drar mig för att fälla ihop det då jag behövde anlita manualen för att fälla upp det; kanske ger sig om jag repeterar processen ett antal gånger.

+ Billigt, bra att det finns i flera olika färger, klarar större notböcker och pärmar

- Känns väldigt rangligt även om det står bra och det är inte roligt att fälla upp stället

Lätt och smidigt notställ
Anonym 29.06.2016
Ett fantastiskt billigt, lätt och smidigt notställ. Nedmonterat ryms det till exempel i toppfickan på en gigbag för bas eller gitarr, alternativ i din kavajficka. Det går enkelt att fälla upp.

Du får plats med två notblad i A4-format. De två utfällbara extrastöden gör också att du kan stödja notblad i ännu större format, till exempel partitur. Vid sidan av musiken har jag använt det mycket för att läsa dagstidningar på, funkar utmärkt att breda ut Dagens Nyheter och bläddra utan att sidorna faller bakåt.

Om du däremot söker ett notställ som klarar av att hålla upp realbooks eller tyngre notböcker vill jag rekommendera dig något mer stabilt. Blir vikten för stor svajar stället.

GB
Bra för att ta med
G. B 17.12.2017
Du kan inte få allt. Vill man ha ett ihopfällbart så är detta bra. Ska man inte fälla ihop sitt notställ nått så köp ett bättre. Millenium stället för 130ish spänn rekommenderas skarpt isf.