Kundcenter-inloggning

• ljud
  • hantverkskvalitet
Mycket keyboard för pengarna
Chris Vierge, 30.12.2019
Ger den här 5 stjärnor då man får oerhört mycket för pengarna. Ljudbanken är fantastiskt bra med tanke på priset, finns nog inte mycket mer jag kan begära. De inbyggda högtalarna har ovanligt bra uteffekt och genom hörlursuttaget kan man koppla vidare till förstärkare eller inspelningsenhet, dessutom finns en USB-utgång. Tangenterna känns lite billiga men är skapligt vägda.
Hur som helst, det finns några saker som kunde gjorts bättre:
De kunde kostat på lite mer plast på undersidan, känns väldigt billigt med de håligheter man finner där, dessutom känns knapparna lite billiga och alldeles för få (något som blivit alltför vanligt i vår digitala tidsålder), man får hela tiden gå till manualen för att förstå vilka knappkombinationer man ska använda, och jag önskar de hade satt in en liten ratt för det inbyggda reverbet.
Sammanfattad skulle jag i alla fall vilja säga att jag tror det blir svårt att hitta ett lika versatilt keyboard för det priset jag kan inte annat än att rekommendera det.
Rapportera betyg

Uppfattar du det som att denna recension använder felaktiga fakta eller som stötande av någon anledning?

Perfekt för en nybörjare
Jeppe Söderberg, 24.04.2020
Tycker ljudet och kvalitén är perfekt. Är själv en nybörjare så är ingen expert på ämnet. Med tanke på priset så måste Startone vara ämnad till nybörjare, vilket jag tycker de gjort bra. Massa roliga effekter, fint ljud, skön känsla när man spelar, inte för liten och inte för stor.

Oväntat bra
Brunbjörn, 17.10.2017
För den summa pengar jag betalade känns detta keyboard mycket prisvärt! Bra ljud faktiskt. Perfekt som ett första el-piano till min dotter.

bra ljud för pengarna!
VINDRA.se, 28.02.2017
bra ljud och USB möjligheter , liksom anslags känsliga tangenter för detta priset?

drar ner lite för att tangenterna känns lite lösa, men har inte haft några problem med någonting än faktiskt .. tänkt till min 9 åring, lite för avancerad för han dock , men kul med så många olika ljud och trummljuden är faktiskt över förväntan .. riktigt bra piano ljud med.

Startone MK-300

1 222 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
Tillgänglig
Tillgänglig

Denna artikel finns i lager och kan skickas ut omgående.

Information om leveransen

Leverans beräknas mellan Onsdag, 29.09. och Torsdag, 30.09.

Din kontaktperson
Tel +49-9546-9223-33
Fax +49-9546-9223-24
Online guider
Portable Keyboards
Portable Keyboards
Portable keyboards now offer a wealth of features to suit both the first time musician and professional songwriter alike.
Online guider
Choosing a Beginner's Instr.
Choosing a Beginner's Instr.
The first hurdle though, is to decide on which instrument to learn?

video

testresultat