Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
SR
Ett bord som lovar mycket men levererar dåligt.
Sebastian R. 780 28.08.2013
Stairville LED Commander 16/2 är ett ljudbord som lovar att det ska vara enkelt att göra scener och fixa ihop ditt ljusset, men det är en helt klar lögn.
Jag köpte denna tillsammans med Starville LED PAR 64 10mm RGB och då tror man ju att det ska vara enkelt att sätta ihop dem tillsammans med ljusbordet då det är samma tillverkare, som med t.ex. American DJ, men nej. Bordet vägrar att samarbeta när det kommer till att göra scener och när du sätter in ljus så måste du ha en "grundfärg" som ljuset utgår ifrån så fort du ska mixa, i mitt fall röd.

Med andra ord, köp ett annat bord ifall du vill ha lätt för att styra ditt ljus, jag använde detta bord i ca 3 veckor innan jag bytte till American DJ MyDMX 2.0 för att det helt enkelt är MYCKET lättare att sköta ljuset med, för detta bordet är verkligen inte värt att köpa.

OZ
Katastrofalt dålig manual
Olle Z. 15.05.2014
Den manual som medföljer förutsätter att du är helt insatt i allt som rör DMX. Det är även bra bra som du kan lägga i hop 1+1 och få det till både 3 och 4. Den är långt under vad man förväntar sig för den här typen av utrustning.

N
Mycket ljusbord till låg kostnad
Nicho_SWE 23.02.2021
Köpte detta bord oktober 2020 och har använt detta ett tag nu, tog ganska lång tid att komma igång med alla funktioner då manualen är väldigt dålig men kollade igenom manualen för Stairville DMX-Master 1 vissa funktioner är samma som på detta bord, men läs manualen noggrant och våga prova sig fram.
När man kommit in i alla funktioner så är detta bord mycket avancerat till den låga kostnaden så kan mycket starkt rekommendera detta ljusbord. Snygg och proffsig design, lite höga knapp ljud men i övrigt Grymt!!

R
Vore bättre om Joysticksen inte användes för kanal 9 och 10
RoccoJonsson 17.01.2018
Hade varit bättre med 2 extra sliders istället för att använda joysticken till kanal 9 och 10.

L
Prisvärt
Ljushuvud 25.03.2015
Har de nödvändigaste funktionerna man behöver.
Funktionsmässigt ok och enkelt när man väl lärt sig programmeringen.
Manualen inte så bra men efter några timmars programmering och tryckningar så lär man sig. "knäppljud" i knappar är lite högt dock.

E
Bra ljusbord för bra peng!
EdwinP 15.09.2015
Ordentligt ljusbord som funkar i de flesta miljöer. Själv har jag valt att skriva bort plastlisterna runtom och monterat det i mitt rack. Stabila knappar, reglage och tydlig display. Verkligen mycket för pengarna!