Kundcenter-inloggning
Land och språk Country and Language

Schott Saxophon Spielen Hobby A-Sax 1

32

Study Book for the Alto Saxophone

  • For young players and adult beginners
  • By Dirko Juchem
  • Study book for alto saxophone in E-flat
  • Songs and standards to get you started at the beginning
  • From classical, folk and blues, to rock, pop, jazz and latin
  • Teaches correct posture and breathing techniques
  • Learn interesting facts about the mouthpiece, reed and tuning
  • Get to know the tonal range of the instrument step-by-step
  • Includes a fingering chart
  • Format: DIN A4
  • Spiral-bound
  • ISBN: 9783795757304
  • Publisher's No.: ED9831
  • 120 pages
  • Includes a CD with demo- and play-along recordings and a fingering chart
  • DVD to the book available under Article Nr

    210756

    (not included)
  • Note: Book is in the German language

Beginners Tutorial Yes
for Children No
German Language Yes
English Language No
French Language No
Bonus Audio Yes
Artikelnummer 113175
289 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
Tillgänglig
Tillgänglig

Denna artikel finns i lager och kan skickas ut omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Onsdag, 27.10. och Torsdag, 28.10.
1
4 Säljranking

32 Kundrecensioner

5 21 Kunder
4 9 Kunder
3 1 Kund
2 1 Kund
1 0 Kunder
4.6 / 5

inlärning/förståelse

pedagogiskt värde

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
g
Auch für absolute Anfänger
gramofan 10.04.2012
Ich kannte die Serie von Schott schon und genau deshalb habe ich mir den Band bestellt. Da konnte ich davon ausgehen, dass man absolut keine Vorkenntnisse braucht und alles für den Anfänger mundgerecht aufbereitet wird. Ich wurde nicht enttäuscht. Wenn man das Saxophon-Spielen damit nicht lernt, dann lernt man's auch mit anderer Anleitung nicht. Angenehm übrigens, dass sich der Text (anders als viele Schulen für Anfänger) nicht an Kinder sondern an Erwachsene richtet!
inlärning/förståelse
pedagogiskt värde
4
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
CK
Überzeugend!
Christel K. 16.02.2013
Als Flötistin, die sich mal eben im Selbststudium ein bisschen dem Saxophon widmen wollte, bin ich von dem Heft sehr angetan. Dirko Juchem kenne ich von einem Flötenworkshop und habe deshalb zu seinen Heften gegriffen und es nicht bereut. Die Musikauswahl macht Spaß, die methodische und didaktische Umsetzung ist sehr überzeugend.
inlärning/förståelse
pedagogiskt värde
3
0
Anmäl recension

Anmäl recension

Fråga oss