Kundcenter-inloggning

4.8 /5
  • ljud
  • hantverkskvalitet
hantverkskvalitet
Klassiker med bra ljud, men coatingen kunde vara bättre
09.02.2015
Detta är ju såklart en klassiker, kanske främst för virveltrumma (åtminstone är det till virvel jag använder dessa). Låter bra, ganska öppen klang, men det är ju lättare att dämpa klang än tvärtom.

I jämförelse med Aquarianskinn upplever jag att coatingen nöts bort mycket snabbare. Det får man väl säga är ett minus. Kan man få ett sådant för samma pris skulle jag hellre välja det, annars funkar dessa såklart mycket bra.
Rapportera betyg

Uppfattar du det som att denna recension använder felaktiga fakta eller som stötande av någon anledning?

Good skin
2484, 21.01.2017
Actually bought this for my drummer as a gift. Ha was pleased and said this is actually what he normally bought. So all in all, pleased drummer, good skin.

hantverkskvalitet
Bra skinn utan överraskningar!
Anders2094, 25.01.2014
Vad ska man säga om dessa? Bra passform, bra kvalitet, pålitligt, inga överraskningar. Bra pålitliga skinn som även låter som dom ska. Priset är bra det också. Remo krånglar inte enligt mig i alla fall!

Remo 14" Ambassador Coated

159 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
Tillgänglig
Tillgänglig

Denna artikel finns i lager och kan skickas ut omgående.

Information om leveransen

Leverans beräknas mellan Fredag, 24.09. och Måndag, 27.09.

Din kontaktperson
Tel +49-9546-9223-40