Millenium VS200 Vibra Slap

Leverans beräknas mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
F
Kanonbra
FredrikA 18.08.2016
Fick precis hem denna för att använda på en inspelning. Har bara testat som hastigast men jag måste säga att den låter svinbra. Har en låååång sustain om man vill. Bra lägre pitch, helt i min smak. Själva skaken satt lite löst i stålet men det var bara att dra åt vingmuttern. Hur den håller i längden visar sig väl... Finns ingen anledning att köpa någon dyrare modell om man bara ska använda den sparsamt anser jag. Åsnekäke för dryga hundringen blir tummen upp!

CV
Suggestivt
Chris Vierge 02.07.2017
Ger ifrån sig ett mycket suggestivt ljud som jag kan tänka mig fungerar till mycket. Planerar att använda den i mina surfprojekt. Ett litet (väldigt litet) minus för att det krävs verktyg för att skruva till vingmuttern, annars är jag mycket nöjd. Med tanke på priset kan jag inte annat än rekommendera.

sj
Darrrrr
stefan jagell 11.06.2018
Är du frontman i bandet, eller percussionist ? Köp denna för showen. Jag skulle inte spela in den, men på scenen är den så rätt. Digitala ljudeffekter är trååååkiga att titta på

Works great
Anonym 25.09.2016
Great for studio work. Had it for a year and no problems so far. Good tone!

Kanske det coolaste som finns
Anonym 01.06.2016
Kanske det mest nödvändiga och coolaste instrument som finns. Ett måste för studion!

fett ljud som gör en glad
Anonym 19.03.2023
Billig och med underbart ljud, finns ingen anledning att betala mer.

Fun perc
Agge666 31.10.2023
The sound is great, but it could be better built