Millenium MX-1000

Beräknat utskeppningsdatum till Onsdag, 20.03.
F
Stabilt mixerstativ för ett bra pris
FredrikH 15.03.2016
Nu har jag använt mig av detta stativ i flera år utan några som helst problem. Det står riktigt bra och möjligheten till att välja bredd öppnar för många användningsområden.

Bla. har jag vid några tillfällen placerat en liten mixer och en laptop till karaoke-kvällar på den, andra gånger har jag haft en rack-stapel med trådlösa mottagare (har då haft en utjämnare i botten för att minska vinkeln), samt såklart även kört med enbart mixerbord.

Jag gillar denna starkt då kvalitén känns stabil, mjuk dämpning där man ställer mixerbordet, bra stopp längst ner i vinkeln så man inte behöver vara rädd för att grejerna ska kana ner. Dock kan jag tänka mig att folk som är långa kan tycka att detta är rätt lågt (ingen större fara för en person på dryga 170 cm).

CN
Millenium MX-1000 mixer stand
C Nyström 18.12.2019
Fantastiskt för det priset och det kom monterat! Helt suveränt.

J
Billigt och bra!!
Jonas23 21.11.2013
Ett väldigt stabilt och smidigt stativ för en billig peng. Jag lägger mitt mixercase direkt på, sen är det bara att ratta. Tar liten plats ihopfält. Rekommenderas verkligen till de som vill ha ett bra stativ!

JB
Enkelt och stabilt
J Bulow 05.07.2022
Använder det till mixerbordet vid diverse konserter. Stabilt, välbyggt och mycket prisvärt!

JH
Otroligt stabilt stativ
Jouni H. 23.10.2014
Känns mycket välbyggt. Stativet är tungt och står stadigt. Mycket valuta för pengarna.

B1
Bra stativ.
Basen 1967. 03.01.2023
Jag upplever detta stativ som stabilt. Jag har powermixern PMP 6000 på stativet och samtidigt ligger mixern kvar i undre delen i Thon Mixer Case Behringer PMP 5000/6000 Bra höjd och lutning. Prisvärt.