Kundcenter-inloggning

• stabilitet
  • hantverkskvalitet
Bra prisvärd hållare.
06.03.2017
Om man vill ha en hållare på golvet, varifrån man lätt kan ta gitarren, så är detta en bra och prisvärd produkt.
Gitarren kan lätt sättas på och tas ur hållaren. Vid påsättningen är det inte så väldigt noga att gitarren kommer på absolut vertikalt. Den greppas även om den kommer lite snett. Åtminstone för min gitarr, halvakustisk HB-35 Vintage med ganska tunn kropp. De krokformade hållarna är gummibelagda, vilket gör att gitarrkroppen inte glider. Men det är klart att ju bredare det är mellan krokarna, ju stadigare hålls gitarren på plats, men då blir ju hållaren både otympligare och dyrare. Krokarnas ytor gör att gitarren inte glider. Jag tycker man har gjort en bra kompromiss mellan storlek, pris och stabilitet

Hållaren står stadigt på golvet med 4 gummifötter.
Den kan lätt fällas ihop.

Men som för alla hållare på golvet, så måste man tänka på att placera den, så att man inte av misstag slår emot den på något sätt.

Jag anser att gitarren står tillräckligt stabilt på en hållare, som är smidig och har ett lågt pris.
Rapportera betyg

Uppfattar du det som att denna recension använder felaktiga fakta eller som stötande av någon anledning?

For the price it's good
load "cube",8, 29.03.2021
Mine was a bit wobbly, but when I place a guitar in it, it stabilises by the weight of the guitar.

You could probably bend the legs a bit to make it not wobbly or in time it may just work it self out with the weight of the guitar.

But consider the price I can't really complain

Pros
+Price

Cons
-Wobbly

C-S-H, 22.06.2021
Maybe it's not of great quality, but it sure does the job - and well!

Stand and deliver
07.10.2015
Inte mycket att orda om, bara att fälla ut och börja använda. Tar liten plats, mina gitarrer står stadigare i detta ställ än i dom gamla 3-benen man alltid haft. Stabil pjäs till ett bra pris.

Gitarrställ
cribbe, 29.01.2021
Jag har i många butiker, på nätet också, sett liknande ställ och ibland av sämre kvalite men alltid flera gånger dyrare. Thomann säljer här ett riktigt stabilt och bra gitarrställ för under hundralappen, nice.

Gör jobbet
Jack Of Shadow, 20.04.2021
Enkelt ställ för bas eller gitarr, stabil och trygg. Okej pris.

Bra och stadig
Studion, 16.02.2021
Använder den här hemma i musik-studion. Det är det stadigaste golvstativ jag haft. Kan inte komma på någon nackdel. Mycket nöjd och bra pris dessutom.

stabilitet
Ett perfekt stativ för pengarna
x1hundred, 29.12.2020
Jag köpte produkten för att jag behövde ett stativ för min gitarr som jag ville ha lätt åtkomlig. Den gör sitt jobb perfekt och materialet är mjukt och skadar inte lacken på gurkan alls. Väldigt nöjd med mitt köp.

great value.
Bhhardi, 05.05.2020
if now one will knock it over its great. if u have to use it in a house with more "traffic" ( kids, pets, people running around) then get something else. but for the purpose to hold a guitar its great.

Jorsi74, 11.06.2020
En produkt med bra kvalitet, instrumentet står stadigt. Det enda jag saknar är en hållar för hals och huvud, men det visste jag ju när jag beställde. Ett bra ställ för en billig peng.

It works but...
Big Bad Bass, 06.08.2019
Really cheap material. Foaming is cheap, doubt it will last. Also the guitar has a low angle when resting in the stand. Much lower than other cheap stands i have got. Have bought stand in the same price range which was better.

Mycket prisvärt - Köp två
matthu, 08.10.2017
Rekommenderas varmt! Modern snygg design, otroligt prisvärd och funktionell, konstruerad för att hålla länge. Har ett ställ i varje rum, praktiskt om du flyttar runt i lägenheten eller huset när du spelar. Bara att fälla ut och låta gitarren vila tryggt mellan spelandet. Tycker de här smidiga golvställen är att föredra framför den vägghängda varianten.

Helt ok
MSSWED, 16.03.2019
Bra pris för en bra produkt.Tillräckligt stadig för enkel användning. Fungerar bra i replokal eller hemma.

stabilitet
good stuff with good price
Ding, 12.04.2021
exactly as what I said in the title.

Stadig
tussen, 23.03.2021
Hur enkelt som helst. Bara att fälla ut, står stadigt och känns säker. Likadana kostar minst dubbelt så mycket hos andra säljare.

Cleanstream, 12.10.2017
Robust, secure, lightweight. Good stand!

Whether or not the rubber will chemically fuse with the finish of my guitar and leave marks, time will tell!

stabilitet
En toppenprodukt för inga pengar alls.
TotallyG, 08.02.2021
Stabil och gitarren vilar på skumgummi. Det enda jag skulle vilja är att ha en bit gummi på plast delen som halsen vilar mot.

Bra billigt alternativ.
13.03.2017
Ett bra stativ för den som har en budget, visst finns det bättre varianter men då ökar priset. Skall du bara ha det hemma eller i replokalen där det inte slits så mycket så är det här stället för dig.

Liten och stabil
05.01.2017
Inget vidare speciellt, den är liten och smidig och håller min bas stadigt. Så där är väl inget utmärkande med den utan gör det man förväntar sig och inte mer. Värd pengarna och rekommenderas.

Does the job
05.05.2016
I use this for my electric guitar (obviously), and it does the job well.

I have not yet experienced any negatives about this product after a month or so of in-home use. This is simply a great choice if you don't want to pay up for the more expensive brands.

Stands where it stands
RobLocksley, 26.05.2017
Small, cheap and steady.

Having floor stands always invites for you accidently knocking the guitall over but the stand itself wont fall over that easy.

As you can see on the picture it has bent holders so it basically made for thinner guitars, not acoustic ones with wider/thicker body.

No neck holder. You can have a tall body or wide neck without worrying about it not fitting. But, this means it is easier to knock over as well.

I can see not reason for this ever breaking with ordinarly use, and it looks quite good (if that has any bearing on your sensabilities).

Overall an alright stand.

Good
JaGad, 15.11.2020
Cheap, stable and no need for a more expensive guitar stand.

Wow
EMWA, 30.08.2017
Bästa, Har 2 till till de akustiska. Bra pris och grymt stabila.

Fyller sin funktion
Matt the Swede, 25.02.2020
Använder stället till min Telecaster, och den står stadigt, tar liten plats och fyller sin funktion.
Ibland är billigt väldig bra, som i det här fallet.

Ett bra gitarrställ
21.04.2016
Jag har länge haft mina gitarrer stående mot förstärkaren och köpte denna produkt. Jag är klart nöjd med denna produkt den tar lagom med plats på golvet och är stabil.

81 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
Tillgänglig
Tillgänglig

Denna artikel finns i lager och kan skickas ut omgående.

Information om leveransen

Leverans beräknas mellan Onsdag, 29.09. och Torsdag, 30.09.

Din kontaktperson
Tel +49-9546-9223-20