Kundcenter-inloggning

• stabilitet
  • hantverkskvalitet
Gör jobbet
Zarnak, 23.03.2021
Använder denna till min Martin DX1RAE och den fungerar utmärkt! Har samma ställ för elgitarr sen tidigare och det har hållit exceptionellt bra i flera år. Priset är oslagbart och modellen är lätt att flytta runt på, tar ingen plats om man behöver ställa undan det en period och återigen kvalitén är kanon!

Rekommenderas varmt om du är på jakt efter ett gitarrställ.
Rapportera betyg

Uppfattar du det som att denna recension använder felaktiga fakta eller som stötande av någon anledning?

Grymt bra ställ...
Andreas Ulv, 25.03.2021
Jag äger 4st av dessa och de säger rätt mycket hur mycket jag tycker om dessa...!

Mycket väl spenderade pengar
Jakob123, 14.05.2021
Funkar inte endast till akustiska gitarrer, utan även till min elbas som väger betydligt mer och dessutom är längre. Stabiliteten och hantverkskvaliteten är bra, inget särskilt att peka ut. Ingen gitarr ramlar av denna så enkelt, så jag ser ingen anledning att köpa något dyrare om inte man vill ha särskild model eller färg, eller liknande.

Att den är hopfällbar är ett stort plus också.

stabilitet
Great value for the price
ercborg, 04.09.2021
Very pleased with the purchase. It's stable, quite small and fits my acoustic guitar and it looks nice. I put my guitar in a soft case and put it on the holder, which is a bit tight, but I guess it works too.

Stabilt
Griffa, 19.08.2021
Gör precis det den ska göra för en liten peng

stabilitet
A simple but good stand.
Gabriel Englund, 05.01.2021
It came assembled, all I had to do was to unfold it, wich took about one second to do.

stabilitet
For the money, it cant be beat
Bhhardi, 05.05.2020
use it around the house near the couch for simple grab and use. It is not good if u have pets or kids running around since it can get knocked over real easy. In that case get a hercules stand. Great value

Fyller sin funktion
Matt the Swede, 25.02.2020
Använder stället till min akustiska gitarr, och den står stadigt, tar liten plats och fyller sin funktion.
Ibland är billigt väldig bra, som i det här fallet.

stabilitet
Good stand for the money
RobLocksley, 16.07.2018
Got a Dobro guitar in it right now, that body is not very thick and so easily fit into the bent arms. 11cm thick body fits, so if you are unsure measure your guitar first.

It has no lock on the neck so one has to be mindful of how you move around it.

Overall quality is fine, nothing is rattling or loose that should not be loose. Rubber protect the finish of the guitar, it is black so make sure it doesn't rubb off - my guitar in there now is black so I can not tell you if that is a problem.

And it has a small tight footprint, very nice. I got a few stands and some on the walls, now I know I should have gotten a multi stand as the collection just keep on growing.

Recommended.

Rejält ställ
Per Burstrom, 16.11.2020
Ett rejält ställ för akustisk gitarr.

_______1, 19.04.2020
Görgo hållare som gör jobbet utan några problem

Gör jobbet
Legolars1, 07.02.2017
Lätt och smidigt ställ för elgitarr. Passar bra att ha hemma. Anväder modellen en liten parlorgitarr, har ett par av e-modellen också till tele och strata, inga problem.

Det finns tyngre och mer robusta modeller, med tjockare gummi som gitarren vilar på, men vill en ha nåt enkelt därhemma duger detta gott.

Prisvärd!
Elin1, 14.05.2019
Äger nu tre stycken och de är både stabila och stilrena. Håller mina akustiska gitarrer säkert på plats.

Mycket nöjd!

stabilitet
En toppenprodukt för inga pengar alls.
TotallyG, 07.04.2021
Man kunde sakna något gummi eller mjuktmaterial där man lutar gitarren. Men väldigt bra kvalitet och kostar inget.

Bra!
Krille2, 23.08.2019
För det slanten så är det ett alldeles förträffligt gitarrställ för hemmabruk.

Mycket prisvärt
matthu, 08.10.2017
Brukar passa på och köpa ett par tre av dessa när jag gör en beställning för att ge bort, det är alltid någon kompis som behöver en extra. Kanske det mest prisvärda man kan köpa här på Thomann. Stabil, enkel konstruktion i mattsvart svetsad aluminium som står stadigt och som håller i evigheter. De neoprenöverdrag bärarmarna skyddar effektivt gitarren från repor och tryckskador även om gitarren blir stående under lång tid i stället. Skrev jag att den var enkel också, behöver man titta i den medföljande manualen för att fälla ut benen är det dags att ta på dumstruten och ställa sig i skamvrån.

Great guitar stand
Nilwe, 28.05.2020
This guitar stands works as intended. I've had my guitar on it for 4 months and it hasn't disappointed me yet. It also got a solid look which fits in well with the rest of my surroundings. I'm very happy with this purchase and can recommend it to anyone that seeks a solid and cheap guitar stand.

stabilitet
En bra produkt väl värd pengarna
Marco.N, 11.02.2019
Köpte en Millenium GS-2001 A till min akustiska gitarr, har använt den i över 1 år.
Har aldrig haft några problem med stabiliteten, även om den inte har armen. Trots att jag har en katt som springer runt och ibland knuffar till den, så har den alltid lyckats hålla min gitarr stabilt ståendes.
Tack vare designen så syns den knappt när man har en gitarr ståendes i den. Vilket för mig är ett plus.
En produkt jag helt klart skulle rekommendera till mina vänner.

Stället
MaxiC , 04.02.2021
Bra ställ till gitarren, ordentliga grejor.

For the price...
JaGad, 31.03.2021
No need to buy something more expencive regarding quality.

Mycket bra!
Fredolf, 09.05.2021
Gör precis vad den ska till ett bra pris.

Gör sitt jobb
Redbeard.Pipes, 10.11.2020
Visar upp guran vackert, håller sig diskret i bakgrunden. Mycket nöjd!

Simpelt och stabilt
William4618, 19.11.2015
Ett simpelt stativ som passar min elgitarr perfekt. Den har räddat den från stötar, damsugare, hundar, katter och till och med min lillasyster.

Rekommenderar starkt!

Billig och bra
12.01.2016
Använder stället till min akustiska gitarr, en yamaha med cutaway.

Fördelarna med stället är att det är billigt. Nackdelarna är att det är något grunt. Gitarren kunde luta lite mer.

Men gitarren står stadigt och det är ingen risk att den välter. Därav högsta betyg.

Jag kan rekommendera denna produkt. Dock står det "millenium" längs ena benet på stället, så det är inget för den som vill ha en helsvart produkt.

Det man vill ha
10.02.2015
Perfekt stativ, använder det för akustisk gitarr och ser ingen anledning till varför man skulle välja något annat. Rejäla gummifötter och skumgummi som ser till att instrumentet håller sig på plats och inte repas. Mycket prisvärt!

Millenium GS-2001 A

81 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
Tillgänglig
Tillgänglig

Denna artikel finns i lager och kan skickas ut omgående.

Information om leveransen

Leverans beräknas mellan Onsdag, 29.09. och Torsdag, 30.09.

Din kontaktperson
Tel +49-9546-9223-20