Meinl Big Apple Bop Hickory

2

Drumsticks

  • Big Apple series
  • American hickory wood
  • Acorn (acorn-shaped) wooden head
  • Weight type: Light
  • Length: 406 mm
  • Diameter: 13.7 mm
  • Tuned for weight and tone
  • Fast stick with a relatively big head for full sound
  • Made in Germany
Tillgänglig sedan Juli 2018
Artikelnummer 443221
försäljningsenhet 1 Styck
Material Hickory
Nylon Tip No
Tip Acorn Shaped
Type Jazz
Length in mm 406 mm
Handle Diameter in mm 13,7 mm
Weight in g 55,0 g
142 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 28.03.
1

2 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

1 Recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
CN
Meinl Big Apple Bop
Chris N 05.12.2018
Ich habe schon länger nach guten leichten Stick gesucht, die sich in leisen Settings gut einsetzen lassen, ohne Spielgefühl und Power zu verlieren. Die Meinl Big Apple Bop sind wirklich klasse. Sie sind für meinen Geschmack grade schwer genug, um noch kraftvoll und schnell genug zu spielen. Durch den großen Kopf haben sie auch einen tollen Klang auf Becken, egal wie hart man anschlägt. Da ich die Sticks erst einige Tage habe, kann ich die Haltbarkeit nicht wirklich beurteilen, bisher macht die Verarbeitung aber einen sehr soliden Eindruck. Grundsätzlich auf jeden Fall zu empfehlen!
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension