23 Kundbetyg
  • ljud
  • hantverkskvalitet
Guter Ton guter Preis
Knecht Ruprecht, 02.09.2020
Die Box wird bei mir an einem MG100HGFX Head betrieben.
Mangels Vergleichbarkeit kann ich hier nur meine persönlichen/subjektiven Eindrücke beschreiben.

Die Kombination dieser Box mit dem oben genannten Topteil dürfte auf jeden Fall für Gigs im Kneipenformat ausreichend sein.
Warum dürfte?
Da ich das Teil nur Zuhause im Wohnzimmer betreibe kann ich leider keine Aussage zum Soundverhalten Richtung Pmax geben, da mir sonst die Familie aufs Dach steigt. Aber auch in mittleren Lautstärken ist das ganze durchaus als klare Tonübermittlung zu beschreiben. Die meiste Zeit wird leicht angezerrt gespielt, was für mich definitiv eine soundtechnische Stärke ist. Die Höhen werden sehr direkt übermittelt und sind auch subjektiv stark hervorgehoben. Das ist für mich auch der Grund immer eine leichte Verzerrung zu haben, da die Box auch die warmen Töne wunderbar wiedergibt. Zumal passt die Verzerrung auch mehr zu den Sachen die ich spiele.

Da ich nur für mich spiele kann ich keine Aussage zum Verhalten mit anderen Boxen in beispielsweise einem Proberaum machen.
Deswegen kann ich auch hier nur 4 Sterne Gesamt geben.

Fürs Wohnzimmer oder ein Musikzimmer ist das Gerät auf jeden Fall tauglich.
Rapportera betyg

Uppfattar du det som att denna recension använder felaktiga fakta eller som stötande av någon anledning?

Skicka rapport
es Ursprunglig recension (Visa översättning)
Sonido Marshall
Jumir, 22.12.2019
No quería invertir mucho en el mueble ni en una marca específica superior de altavoces. Pero tenia claro que serian celestion y sonido Marshall. Al tener un cabezal de transistores el limpio me parece excelente, cuando tenga algún elemento valvular tendré que valorarlo. Por lo demás me parece estéticamente y funcionalmente perfecto. Y el sonido de mi guitarra, con cuatro baffles de 12"ya no queda apagado detrás del batería. Ahora buscaremos protectores auditivos XD

Ca décoiffe !
DanSwitzerland, 14.07.2020
Parfait soniquement et esthétiquement avec ma tête Marshall et toute autre tête.
Coins renforcés. Excellente finition. Fait son poids. Défenestre mon home studio si besoin est ! Extra pour se faire plaisir allumé comme éteint ! Attention à vos tympans de musiciens : ceux-là ne sont pas remplaçables ! Aucun souffle à faible volume. Entièrement satisfait de mon achat.

Skicka rapport
es Ursprunglig recension (Visa översättning)
hantverkskvalitet
Altavoces celestión con un bonito mueble.
Fran Maragato, 11.09.2019
El sonido es el que buscaba, y la garantía de tener altavoces celestión es lo que hizo decidirme por esta pantalla. Tiene unas buenas asas para un transporte seguro. El mueble es sólido y bien terminado. Lo utilizo con un cabezal valvular de 50w y suena genial tanto en limpio como overdrive.

hantverkskvalitet
Une tuerie pour le prix !
Bruno6906, 06.12.2018
Ayant possédé plusieurs baffles 4X12 Marshall revendus (je sais c'est très bête !) Je me suis laissé tenté par ce modèle fabriqué au Vietnam et donc moins cher ... Ouille a priori ?! Ben le verdict à chaud est net : Branché sur une tête Marshall 20W tout lampe DSL20H-HR, on a le gros son !! Les 4 HP "Celestion" doivent y être pour quelque chose ! Allez-y foncez c'est du lourd ! Après, on verra tout de même la solidité sur la durée ?

Skicka rapport
it Ursprunglig recension (Visa översättning)
SOLO BENE
Antonio57, 04.01.2021
un must, come si fa a non dire bene di questa cassa?
La uso con la mia testata Laney IRT60 e ne sono stracontento.
Soddisfa appieno le mie esigenze casalinghe e di piccoli live, ma credo possa andare ben oltre.

Top Zufrieden
LifeKills, 23.03.2021
Box tut was sie soll und hat einen fetten Sound.
Die Laminierung ist unsauber verarbeitet und löst sich etwas ab. Mich stört es nicht, sieht nicht so schön aus.

sainz, 22.10.2019
une bonne baffle moi je l'ai associé avec une tete d'ampli orange dual terror head 30 w et ça envoie du lourd.
n'hésiter pas en plus vu le prix, bon ok c'est du made in taiwan mais ça envoie

atzi, 10.12.2020
Preis / Leistung ist voll ok.
würde ich wieder kaufen
hab mir noch selbst Rollen montiert.
ist jetzt viel praktischer

Hübsch !!!
Uwe811, 17.06.2020
Tut was Sie soll und sieht auch noch gut aus !!!

Klasse 412er Box
Just an user, 28.11.2019
Kann nichts an der Box bemängeln. Läuft bei mir mit einem Joyo Zombie und damit bin ich sehr zufrieden

mg412ag
rhodos, 01.02.2021
preis leistung gut - alles ok

Eine sehr gute Gitarrenbox für einen guten Preis
Raphs, 19.08.2020
Die Box hat nicht viele Features, aber diese braucht sie auch nicht.
Ich verwende die Box mit meinem Marshall DSL 100HR und bin sehr zufrieden.
Für den Preis kann man die Box sehr gut weiterempfehlen.

hantverkskvalitet
Kraftvoller sound aus toll aussehender Box
Sethwalker, 09.07.2018
Für Auftritte vor größerem Publikum, auch unter freiem Himmel ideal, in der Preisklasse einfach nur top. Dazu sehr gut vearbeitet und macht auch optisch viel her!

Gute Wahl
Blackmore 12, 29.03.2019
Ich betreibe die Box an einem Marshall ds100 und bin zufrieden.Klarer druckvoller Sound, ausser in der Belastbarkeit kein wesentlicher Unterschied zu den teureren Boxen von Marshall. Einziger Wermutstropfen : Das Top Teil ist etwas breiter als die Box, von daher wären eine 1960 oder Ähnliches passender.

2 699 kr
Gratis frakt inklusive moms
I lager om 1-2 veckor
I lager om 1-2 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Information om leveransen
Dela denna produkt
Din kontaktperson
Tel +49-9546-9223-20
Fax +49-9546-9223-24
Guitar Amps
Guitar Amps
The following pages give an overview of the various types of guitar amp available.
Guitar Setups
Guitar Setups
The range of available guitars and amps has never been greater than it is today, and a huge variety of sounds are easily accessible.
Guitar Amp Heads
Guitar Amp Heads
Though there are other options, the stack remains a rock icon, and is still the most flexible form of guitar amp­li­fi­ca­tion.

testresultat
Audient iD4 MKII

USB-C Audio Interface 24 bit / 44.1 - 96 kHz, ADC dynamic range: 121 dB, DAC dynamic range: 126 dB, @Class A Audient console microphone preamplifier, Mic Gain 58 dB,

Roli Lumi 1 Snapcase Black

Roli Lumi 1 Snapcase Black; sturdy and magnetic cover around the LUMI Keys for a slim and seamless fit; protects the LUMI Keys during transport and storage; easily folds into a stand for mobile devices; dimensions (W x D x…

Focal Alpha 50 Evo

Focal Alpha 50 Evo; active studio monitor; tweeter: 1" inverted aluminium dome tweeter 20W (Class D); woofer: 5" carbon fibre cone 30W (Class D); frequency range: 45 - 22000Hz (+/- 3dB); max. SPL: 101dB (peak @ 1m); Inputs: 1x Jack…

Alesis Nitro Expansion Pack

Expansion set for Alesis Nitro Mesh Kit Consist of 1x 10" One-Zone Pad and 1x 08" ON zones Tom Pad, Includes necessary rack clips, cymbal holder, L-rods and cables

Precision Devices PD.121/2 8 Ohms

Precision Devices PD.121/2 8 Ohms - 12" Speaker, Power Rating: 300W RMS, Impedance: 8 Ohms, Frequency Response: 100Hz - 6kHz, Sensitivity: 99 dB (1W1m), Weight: 9.2 kg

Patona Premium Akku V-Mount 95Wh

Patona Premium Akku V-Mount 95Wh BP-95W; V-mount battery with USB output; capacity: 95 Wh / 6600 mAh; voltage: 14.4 V; USB output: 5 V / 2.1 A; mount: V-Mount; 4-stage LED charge level indicator; eight cells; maximum discharge current: 10…

Warm Audio WA-MBA

Warm Audio WA-MBA; professional broadcast microphone boom; easy-to-operate clamping hinges; hidden cable management system;, Connectors with 3/8" and 5/8" thread, suitable for all common microphone mounts; integrated table clamp; Colour: black; Weight: 2.5 kg

Harley Benton AirBorne Go

Harley Benton AirBorne Go, hd modeling desktop guitar amplifier with built-in 2,4ghz wireless instrument system, bluetooth 4,2 dual mode connectivity, airborne go app for advanced tone editing, drum machine & rechargeable battery function, great features for wireless practice & play-along…

L.R.Baggs Voiceprint DI

Impulse Response di pedal for acoustic guitar Voiceprint DI measures the acoustic response of your guitar by leveraging the processing power of your iPhone® to accurately capture your guitar’s one-of-a-kind voice., Notch filter, Anti-feedback function, Phase circuit, Serial FX…

MOTU UltraLite mk5

USB 2.0 Audio Interface With USB C connector, ESS Sabre32 Ultra DAC technology, 24 Bit / 44.1 - 192 kHz, Precise level meters for all analogue inputs/outputs with high-resolution OLED display, 2 Microphone / line / Hi-Z inputs via…

Soundboks Backpack

Soundboks Backpack; fit all generations of Soundboks speakers; ergonomic comfortable design; easy to use and safe attachment of the speaker; made of stainless steel, nylon straps and foam pads; dimension (WxHxD): 510 x 430 x 220 mm; weight: 2,9kg; colour:…

Electro Harmonix Ripped Speaker Fuzz

Electro Harmonix Ripped Speaker Fuzz; Effects Pedal for Electric Guitar & Bass; low Fuzz settings emulate Vintage Lo-Fi Distortion Sounds created by a Razor Blade applied to a Speaker Cone, a loose Tube or a faulty channel on a Recording…

ge feedback
Feedback Har du hittat ett fel eller vill ge oss feedback om denna sida?

Vi ser fram emot att höra från dig och kommer att lösa eventuella problem så snart vi kan.