I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

AR
MYCKET PRISVÄRD!
Arizona River Band 15.02.2021
Låter helt perfekt. Behövde en 12:a till studio och hemmabruk och fick något helt fantastiskt. Har inte testat pick-upen, men rent akustiskt låter den jättebra. Kanonpris dessutom

E
Mulligt Ljud
EMWA 30.08.2017
12-strängat verkade coolt. Jag bestämde mig för att gå med en i de lite lägre prisklasserna. Men vetskapen att det kanske inte skulle motsvara mina förväntningar.

Men tji fick jag denna gittar har ett helt underbart fylligt sound och den låter som en fröjd. Jag har till o med fått frågan på inspelningar hur det låter som 2 gittarer.

Efter en tid så har det blivit lite "cuts" i stallet men det fixades till för att undvika skorrande ljud.

I det stora hela en mycket bra gura till ett mycket förmånligt pris.

H
Super
Hejsan 27.09.2018
Apart from some initial string adjustments, a pickup that's not as good as a Fishman and lack of built in tuner: This is a great guitar. Excellent sound.

Riktigt bra gitarr för pengarna
Musselasse 30.01.2023
Skön att spela på. När man tar barré på första bandet går det lätt och alla strängarna låter. Då är den lättspelt.