Glorious Session Cube XL

15

Designer DJ-Workstation

  • For classic DJ or modern controller set
  • Lighter build thanks to three-part construction
  • Built-in cable guide
  • Storage space for cables and socket
  • Wide design
  • Dimensions (H x W x D): 900 x 1500 x 450 mm
  • Weight: 32 kg
Tillgänglig sedan Mars 2017
Artikelnummer 410084
försäljningsenhet 1 Styck
B-Stock från 5 799 kr tillgänglig
6 799 kr
Alla priser inklusive moms
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
1

15 Kundbetyg

4.3 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

11 Recensioner

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
f
fab6460 12.03.2021
qualité et élégance, parfait pour y mettre les platines vinyl
hantverkskvalitet
1
1
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
PP
Nice station
Poon Poon 02.11.2021
It’s really a nice station. I bought it for my boyfriend, he likes it so much. I am happy to see him enjoying dj with this station
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
S
THE SYCKEST DJ BOOTH!!!!!!!!
SYCK 08.09.2023
One of the coolest Dj booth out there!!!! Attention to detail and love everything about it :)
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
S2
Sehr Stylisch aber leider für den Transport ungeeignet
Suite 219 DJ Service & Eventtechnik 24.03.2020
Der Tisch sieht wirklich super aus, aber wenn man ihn transportieren (oder auch nur verschieben muss) ist Vorsicht geboten. Die Füße sind leider unzureichend befestigt, uns sind bereits bei der ersten(!) Veranstaltung die Gewindehülsen teilweise ausgebrochen.
Auch die Montage der LED Lichter hat uns nicht überzeugt. Ein weiteres Problem ist die Kabelführung, diese ist sehr umständlich, da der Platz im Tisch selbst sehr begrenzt ist.
Auf unseren Veranstaltungen wo man auch mal schnell noch ein Kabel hinzubasteln muss ist das sehr unpraktisch.

Wir haben uns nun für den "Zomo Deck Stand Miami MK2" von Recordcase entschieden. Der ist zwar ein wenig teuerer aber dafür super verarbeitet, Kabelführung und LED sind super. Er hat mitttlerweile schon sieben Veranstaltungen tadelos überstanden.
hantverkskvalitet
4
0
Anmäl recension

Anmäl recension