Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
G
Fantastisk gitarr!
Gith 05.12.2023
Har ägt denna gitarr i ett halvår och för var gång jag plockar upp den så blir jag mer och mer fasonerad över dess egenskaper. Efter lite stränghöjdsjustering efter uppackningen har jag inte behövt göra något mer vid gitarren. Finishen är topp klass och spelbarheten fantastisk, mycket tack vare LSR sadeln och det fina svaj stallet. Hjälper också till att hålla stämningen vid tuffa bends och hårt jobb på svajet. Inte en chans för detta på min vanliga amerikastandard. De brumfria pickuperna har ett härligt bett om man vill men kan också spelas soft och "tyst". Bra klarhet och strängseparation gör att den inte är så förlåtande vid lite slarvspel. Sustainen är i en klass för sig och kan inte jämföras med en vanlig standardstratta. De låsbara stämskruvarna gör strängbyte snabbt och man slipper överflödiga strängändar. Absolut en Stata att rekommendera!