Ernie Ball 2564 Aluminum Bronze

Leverans beräknas mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
Ny favorit UTROPSTÄCKEN!!!
Simon9837 15.01.2015
Jag har tästat nästintill alla möjliga olika strängar som är tillgängliga hos thomann och dessa va de bästa strängar jag någonsin har använt! "ernie balls everlast" och "dean markleys alchemy" var mina två favoriter innan dessa kom in i bilden!

Sound: unikt sound med harmonics som hoppar ut ur gitarren,väldigt kripsigt och klart ljud men inte för klart!

uthållighet/styrka: jag spelar endast i alternate tunings och byter tonläge i princip för varje låt jag ska spela vilket är väldigt ofta. jag har hafft strängarna på min gura i mer än en månad och inte förns nu fick jag för mej att byta ut strängarna pga att de börjar låta dova. de klara soundet håller sig väldigt länge, de mest uthålliga strängarna jag har kommit över tillockmed längre än alchemyn, annars brukar de vara så att jag byter strängar för att de går av!!!

jag har alltid använt phosfor strängar ist för bronz vilket har enligt min stil varit för "klara" men dessa var annorlunda. för harmonisk fingerstyle är dessa guld värt att testa! 100/100 rekomenderar starkt!!!