Elixir 45-130 TW 5 String Set

73 Kundbetyg

4.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

2 Recensioner

Elixir 45-130 TW 5 String Set
666 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
1
google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
E
Nööö
Electrostar 08.03.2012
Habe ich lange gespielt... spiele ich nicht mehr. Labberiger, als andere Saiten. Zu softer Klang für meinen Geschmack. Beschichtung geht bei meinem Fingernagelspiel in Fasern ab...

Sie halten aber lange!
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
PL
Die Beschichtung könnte besser sein
Philemon L. 23.12.2010
Am Anfang war ich hell begeistert, aber das trübte sich nach 2-3 Monaten. Dann fing die Beschichtung an abzublättern. Zum größten Teil über den Tonabnehmern, wo die Saiten angeschlagen werden. Wobei ich fast nur mit den Fingern spiele, kaum mit Plektrum.

Ich habe die Saiten mittlerweile schon ca. 7 Monate drauf(G Saite ist mir gerissen, beim slappen---passiert) und auf dem Griffbrett fängt es jetzt vereinzelt an, das sich auch dort die Beschichtung löst, aber nur sehr wenig.

Ich werde trotzem irgendwann mal die beschichteten Warwick Saiten probieren, sind doch etwas billiger und haben auch eine Top Bewertung.
ljud
hantverkskvalitet
0
1
Anmäl recension

Anmäl recension

Elixir 45-130 TW 5 String Set