Electro Harmonix Nano Big Muff

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
TB
Enorm fuzz till litet pris
Titus B. 07.05.2014
Jag beställde pedalen med ganska låga förhoppningar på grund av dess pris. När jag väl fick hem den blev jag dock väldigt positivt överraskad. Både ljud- och bygg-kvaliten är på högsta nivå. Pedalen låter enormt stor i förhållande till dess lilla storlek, byggkvaliten är även den av högsta klass, jag tvekar inte på att denna pedal kommer klara av mitt stampande i många år. Pedalen levererar mjuka "lead" toner och fetta fuzziga rytm-ljud. Denna pedal är dock inget för den som söker en riktigt distpedal, pedalen är mer av en fett fuzz pedal än distpedal. Det ända negativa jag har i mot den är väl att själva knappen kan vara lite hård att klicka på om man inte bär skor

C
love it!
Chrisnt 05.05.2017
Hairy as you may expect. adds a nice spicy sound to your guitar. small footprint big sound!

Fuzzzzzz
Skuggan 03.05.2017
I just love EHX nano pedals, and the name Nano Big Muff is so funny.
I used an English Muffn and a russian Muff, but I needed a smaller footprint so this little beauty is just perfect for my needs.

Features 5 starts from me, I just think if your amp and guitar has a good tone 3 knobs is all you need. And for the money, buy It, crank it up and just get fuzzing!!

T
Bra pedal!
Thrasherbob 15.10.2017
Riktigt robust konstruktion med många ljud för att vara så lite rattar! Allt från sjungande gilmour leads till total kaos fuzz/dist! riktigt bra pedal, ingen till väldigt liten skillnad från originalet, mycket värt för all plats den frigör!