I lager om 12-15 veckor
I lager om 12-15 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

J
Inte mycket man kan göra med den egentligen
Jan-ErikB 18.01.2017
Reverbet är okey.

Delay effekterna är inte användbara. Jag vill ha ett delay på mellan 300-500ms och det går, men det går inte att få bort feedbacken utan det blir som ett så kallat ping pong delay.

dubblingen är bra.

I det stora hela är jag inte nöjd med denna produkt och kan heller inte rekommendera den till någon...lägg hellre till lite pengar och köp en annan.

P\
Bra enkel effektpedal för sång
Patrik \\\\\\\\\\\\\\\"Nevrosa\\\\\\\\\\\\\\\" 30.08.2022
Vill du ha en enkel effektpedal med lite ekon, delayfunktioner och reverb är det här ett bra val. Dubblingsfunktionen och pitch correctionfunktionen är kul, men inget jag skulle använda särskilt aktivt. I helhet är det en bra pedal för priset om du vill ha med dig en enkel pedal till sången i replokal eller vill ha samma effektupplägg på sången under ett livegig som när ni repar. Jag är nöjd med pedalen för vad den är. Bra pedal för den som inte behöver finlira inställningar.

HO
Glad Överraskning
Horse Of Troja 27.05.2022
Köpte denna till våran Sångare
Nu kan han inte vara utan den
Väldigt lätt att hantera