Kundcenter-inloggning

1 199 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
Tillgänglig
Tillgänglig

Denna artikel finns i lager och kan skickas ut omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Torsdag, 28.10. och Fredag, 29.10.
J
Väldigt bra ljud!
Jakob1 24.10.2015
Mikrofonen har ett väldigt bra ljud och den fungerar som den ska.Den är väldigt lätt att använda. Det ända man behöver göra är att sätta in den i datorn och sen klart!

Kontrollerna på mikrofonen på utsidan är bra men lite oprecisa. Speciellt gain-kontrollen är inte det optimala för den som vill vara petig och precis.

Med mikrofonen kommer även en väldigt pedagogisk manual som är väldigt lätt att följa. För den som inte vet mycket om stormembransmikrofoner är manualen guld värd!

Det kommer även med ett stativ till som är väldigt bra! Det är väldigt stadigt och väldigt stilren. En av de snyggaste mikrofoner jag någonsin använt måste jag säga.

Den har ju tyvärr ingen xlr utgång vilket skulle vara önskat men det här är ju den billigare varianten av mikrofon som Blue erbjuder. På den dyrare finns det xlr och jag antar att kontrollerna är lite mer exakta!

Ljudkvalitén är väldigt bra! Jag är väldigt nöjd med det ljud jag får som produkt.
funktioner
ljud