I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

g
Det perfekta ljudgränssnittet för hemstudion
gusnan 25.08.2020
Jag köpte denna för att köra gitarren in i datorn, och för detta fungerar den alldeles perfekt, även för mig som för att krångla till det kör Linux. Hade inga problem med drivrutiner eller dylikt, utan det var i princip bara till å tuta och köra. När jag sedan använder den för att spela in mina vinylskivor på datorn så var det lika enkelt, och en så mycket smidigare lösning än den jag tidigare har använt. Rekommenderas starkt!

K
Enkel men praktisk liten hemmastudio tillsammans med en dator
Kalleponken 07.10.2020
När jag väl hittat och laddat ner drivrutinen från Behringer's web-site gick det lätt att installera ljudkortet på min Windows10-PC. Om man sedan registrerar produkten via Behringer's web-site får man en gratis OEM-licens till ljudprogrammet "Waveform" som man kan ladda ner från Tracktion's web-site. Eftersom ljudkortet ansluts och strömförsörjs via datorns USB-port har man sedan (om man använder en laptop) en enkel men ändå ganska kraftfull liten portabel hemmastudio. Det var inga problem att installera ljudprogrammet - det hittade ljudkortet direkt (men kom i håg att registrera även "Waveform"-programmet efter att du startat det !). Har även prövat att använda ljudprogrammet "Audacity" - även det fungerade direkt med ljudkortet. Både audio in/ut och MIDI in/ut fungerar med såväl "Waveform" som "Audacity" på dom två Windows10-PC (en desktop och en laptop) som jag provat hittills. Dessutom fungerar både audio in/ut och MIDI in/ut direkt mot diverse mediaspelare på båda mina Windows10 PC (utan att använda "Waveform" eller "Audacity") eftersom även Windows10 verkar hitta ljudkortet direkt när det ansluts till USB-porten.
Detta ljudkort löser åtminstone delvis det ökända latency-problemet genom att man kan blanda in signalen från ingångarna direkt till medhörningen internt redan på ljudkortet. Dessutom visade sig både "Waveform" och "Audacity" ha egna funktioner för att ytterligare minska latency-problematiken.

J
Prisvärt
John! 01.01.2022
Använder det för midi in och ljud ut och gör jobbet precis som det ska

EM
Otroligt mycket ljud för pengarna
Ed Mann 02.01.2022
Det är verkligen mycket ljud för pengarna. Med Mac fungerar den direkt, bara att koppla in och köra. Bra med gain, jag har inte testat sm7b än, men det kanske går. Med gitarren är jag i botten nästan (men det finns är pad som sänker volymen ännu mer).

Det enda negativa jag kommer på är att den verkar känslig för elektronisk störning. Lägg inte mobilen bredvid som jag har en tendens att göra!

Jag köpte den för att den är billig, jag kommer inte att ersätta den på väldigt länge. Midas for the win!

Z
Great hardware, Bad software
Zackonautic 03.01.2019
Hardwarewise this is working good, but the driver stops working from time to time. Sound stops when changing between browser and ie ITunes. Using this on a Win10 PC, driver says W!0 x64.

H
Good budget interface
Hollow 27.07.2021
Reliable operation and has performed flawless so far without any hang ups. Works straight out of the box with Apple computers, no drivers needed.

Have not tried the preamps, so can not comment on the quality there.

Room for improvement:
For a future improved version, please change the RCA jacks for TS or TSR jacks.

Miccey 27.02.2020
Not used other than for music from dubious speakers so far.
But that worked like a charm. Will be using for studio aplications.

Utmärkt ljud och funktion i ett nätt format!
Marwe 01.06.2021
Enkel att installera. Mycket bra mic-förstärkare och lätt att använda.
Topprodukt!

Bra
ASSA 04.08.2022
Den gör det den ska! Bra med MIDI

D
Billigt och enkelt
Dewpicked 09.02.2021
Billigt och enkelt ljudkort med midiingång. Det gör sitt jobb och färgar enligt min uppfattning inte ljudet på något oangenämt sätt. Plug and play och använd valfri mjukvara för att spela in. Enklare än så kan det inte bli.