I lager om 1-2 veckor
I lager om 1-2 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

RL
Grym service!
Rikard L. 29.10.2014
Fick hem min kompressor efter en snabb leverans men upptäckte efter några månader att ena VU-mätaren var mer orange än den andra. Skickade tillbaka den och thomann fixade detta snabbt och enkelt. Kompressorn i sig har alla kontroller man kan önska och är en perfekt stereokompressor för den som vill börja med hårdvara! Bästa köpet i år!

J
Mycket för pengarna
JFS1 16.05.2022
Jag kör min PRO VLA II tillsammans med en ART PRO MPA II, dessa två tillsammans gör att jag klarar av alla mina behov (sång, aukustisk gitarr, elgitarr, elbas) utan problem och med ett varmt rörljud som ger ett fantastiskt resultat. Med PRO VLA II så får man en väldigt mångsidig opto-kompressor som är enkel att använda och med rätt ljudnivå in till mitt ljudkort. På PRO MPA II använder jag mig av High Z ingångarna på framsidan för bas och gitarrer, samt att jag har kopplat min DAW /ljudkort in/utgångar och kan även använda MPA och VLA som outboard rakt in mot ett eller flera tracks/kanaler, vilket får ett fantastiskt bra resultat på allt som jag kör igenom dem (trummor, synth etc.)
Lättmanövrerad och robust byggd vilket inger förtroende.
Dock så har jag bytt ut 12AT7 tuberna (vilket är en väldigt enkel åtgärd) för att få ett ännu bättre ljud. Rekommenderar denna produkt starkt, speciellt i kombination med MPA II ( Preamp).

Prisvärd compressor
Alfred2 10.08.2017
För priset får man en välbyggd kompressor som låter väldigt bra. Ännu bättre om du byter ut elektronrören mot några vintagevarianter.
Konstruktionen är stabil med stadiga reglage och metallkonstruktion. Behöver du en hårdvarukompressor som är billigare än vissa plugins är detta det självklara valet.

Sp
Mycket för pengarna
Sound processing Studio 28.02.2018
Otroligt nöjd med den här. Visserligen en del brus så det gäller att vara noga med signalnivåer.