Hohner Special 20 B

• som
  • acabamento
Sehr gute Allround Harp
27.03.2015
Robust, vielseitig, Top Preis-Leistung.
Schade, dass die Preise im Januar angezogen haben.
Und dennoch: die SPECIAL 20 bleibt mein Spitzenreiter für Country, Folk, und Rock n' Roll.
Das "workhorse" der Fa. HOHNER ist vielseitig und verlässlich. Ein gutes Einsteigermodell, das ich auch nach 20 Jahren Live Erfahrung noch für meine Auftritte bevorzuge.
Bemerkenswert: die Ansprache, die sehr flinke Licks ermöglicht.
Die ROCKET bietet gegenüber der SPECIAL 20 für mich keine signifikanten Vorteile.
Útil · Não útil · Reportar a crítica

Acredita que esta classificação seja por alguma razão imprecisa ou incaceitável?

Spécial 20 B
Panpi, 27.07.2020
J'ai essayé d'autres harmonicas comme "Marine band" ou "Golden mélody". Je préfère le "Spécial 20" que je trouve mieux "en bouche". Pour moi, il est de bonne fabrication avec un sommier en ABS. Je ne joue pour ainsi dire que des musiques de western, films, chanson française et internationale, country. Je ne suis pas trop blues ou rock. Je trouve que le Spécial 20 a une bonne sonorité pour ce genre de musique.

Ein tolles Instrument für Anfänger und Profis
Matthias148, 18.11.2009
· Assumido a partir de Hohner Special 20 A
Hallo Harpfreunde, mit der Special20 von der Firma Hohner erhaltet ihr ein Instrument was sich sowohl für reine Anfänger wie auch für Profis bestens eignet.

Sehr gut verarbeitet, keine scharfen Kanten wie andere Hohnermodelle und extreme Luftdichtigkeit (Stimmplatten sind 5 fach verschraubt !) zeichnen diese handgemachte Harp aus. Die Deckel sind aus Edelstahl und daher besonders für Allergiker empfehlenswert. Der Kanzellenkörper aus Kunststoff ist extrem plan und besonders lippenfreundlich gearbeitet. Die Lösabstände sind ab Werk hinreichend genau eingestellt und lassen out of the Box sofort Spielfreude aufkommen. Diese Spitzenharp hat einen brillianten und ausreichend lauten Klang und ist zu recht das mit am meisten empfohlene Instrument seiner Klasse. Selbst Profis wie Tom Ball spielen ausschließlich dieses Modell, was ich selbst eindrucksvoll miterleben durfte.

Seit fast 3 Jahren spiele ich dieses Modell und bin nie enttäuscht worden. Fazit, mit dieser Harp liegt Ihr genau richtig.

Une bête rare
nanar3849, 18.07.2018
Ce n'est pas courant de trouver un harmonica en Si : Thomann m'a permit de le trouver !
Le délai de livraison a été long , mais il est des cas où il faut savoir être patient , surtout quand le produit correspond aux attentes.

Top Harp zum Dumpingpreis
Volker168, 14.11.2012
· Assumido a partir de Hohner Special 20 Db
Die SP20 ist eine absolute Profi-Harp, immer perfekt gestimmt und Lösabstände so eingestellt, wie ich es liebe (Laut und rotzig, kann aber auch "geflüstert" werden). Der Sound ist dementprechend gut. Die versenkten Stimmplatten und der Kunsstoffkanzellenkörper tun den Lippen gut.

Das Preis-/Leistungsverhältnis ist unschlagber!

Un trés bon harmonica.
Laurand, 12.03.2013
Un harmonica à la sonorité brillante, trés résistant dans le temps.
La gamme Spéciale 20 est idéale pour les harmoniciste qui ont du souffle, elle est bien plus résistante que les autres gammes de chez Hohner.

DIE Munti überhaupt!
Thomas975, 15.11.2009
· Assumido a partir de Hohner Special 20 D
Ich habe mich im Vorfeld lange belesen und informiert was denn die ultimative Harp sein könnte. Immer und immer wieder viel der Name Hohner Special 20. Und so kam es dann, sie sollte meine Wahl sein.
Ich muss sagen, ich habe es nicht bereut.

Erstens ist der Preis absolut klasse. Zweitens merkt man schon beim ersten Kontakt dass hier absolut solide verarbeitet wurde. Die große Frage ist natürlich der Sound und der ist überragend! Ich nehme sie mit dem Blues Blaster Mikrofon ab und sie singt - so wie es sein soll! Alles in Allem ein Super Produkt das ich ohne wenn und aber weiter emfehlen kann und auch will.

spécial 20
harmoblue, 06.05.2020
trés bon produit agréable à jouer ,altérations faciles ,utilisé par les pros et cela ne m' étonne pas . C est une valeur sure
que j' adopte dans différents accords A, B ,C ,G.
La livraison Thomann malgré le confinement RAS super équipe .

características
La meilleure harmonica diatonnique a mon avis
Kechel, 12.08.2013
A mon avis, supérieur a la cross Over.

Hohner Special 20 B

€ 30
Inclui IVA e não incluí € 20 portes de envio
Disponibilidade imediata
Disponibilidade imediata

Este artigo encontra-se em stock e pode ser enviado imediatemente.

Informações sobre o envio

Envio previsto até Quarta, 14.04.

Partilhe este produto
O seu contacto
Tel: +49-9546-9223-26
Fax: +49-9546-9223-24
Blackmagic Design Atem Mini Extreme

Blackmagic Design Atem Mini Extreme; video mixer; has all the features of the ATEM Mini Pro, plus an additional 8 HDMI inputs, 2 separate HDMI outputs, 2 USB ports and a headphone jack; In addition, this model has 4 chromakeys,...

Audient iD4 MKII

USB-C Audio Interface 24 bit / 44.1 - 96 kHz, ADC dynamic range: 121 dB, DAC dynamic range: 126 dB, @Class A Audient console microphone preamplifier, Mic Gain 58 dB,

iZotope Spire Studio 2nd Generation

iZotope Spire Studio 2nd Generation; mobile recording studio with lithium-ion battery (up to 4 hours runtime); 2 tracks can be recorded simultaneously; up to 8 tracks per project can be played back; recording format: 24-bit / 48 kHz; up to...

Universal Audio UAFX Astra Modulation Machine

Enforcement Pedal Stereo modulation, With chorus, flanger and tremolo effects, True or Buffered Bypass, Preset storable, Additional effects downloadable, Live / Preset mode, Dual processor UAFX Engine, 2 Inputs: 6.3 mm pawl (input 2 for stereo connection), 2 Outputs:...

Hercules DJ Control Inpulse 500 Gold LE

Hercules DJ Control Inpulse 500 Gold LE; Limited edition with golden highlights; limited to 1000 pieces worldwide; number engraved on console; All-in-one-DJ-Controller; controls per desk: 1x filter-control, 3 x equalizer-control, 1 x Gain control, 1 x volume control, 1 x...

Meinl TMDDGS Didgeridoo Stand

Meinl Didgeridoo Stand, TMDDGS, material: aluminum, two leg version, soft padding with protective rubber straps, hight, angle and depth adjustable

LP Ridge Rider Cowbell Tommy Lee

LP 009TL Ridge Rider Tommy Lee Signature Cowbell, sitze: 8", patented vise clamp fits fits 3/8" to 1/2"diameter rods, bolted jenior protector protects cowbell and dampens the sound, made in USA,

Flight TUC-32 Sakura Concert Travel

Flight TUC-32 Sakura Concert Travel, Concert Ukulele; top: basswood; back and sides: ABS (arched back); neck: ABS; fretboard and bridge: ABS; nut and bridge inlay: ABS; 17 frets; machine heads: Open Geared Tuners with black buttons; DOT inlays on 5th,...

Zoom PodTrak P4

Podcasting Recorder Four microphone inputs (XLR, P48V phantom power switchable), Four headphone outputs with individual volume controls (3.5mm stereo jack), Gain control and mute button per input, Mix minus function for automatic feedback suppression for incoming calls, Connection of...

Eventide MicroPitch Delay

Eventide MicroPitch Delay; Effects Pedal for Electric Guitar; Dual pitch-shifted delay with fine resolution de-tuning and modulation on tap; Achieve subtle tone fattening, lush stereo widening, rich detuned delays, thick modulation, and tempo-synced special effects; New positive envelope and negative...

Blackmagic Design Pocket Cinema Camera Pro EVF

Blackmagic Design Pocket Cinema Camera Pro EVF; Viewfinder fits Pocket Cinema Camera 6K Pro; Viewfinder with internal proximity sensor, 4-piece glass diopter, built-in status info display and digital test chart; Video and power connections: via Pocket Cinema Camera 6K Pro...

Vistos recentemente
Meinl Snarecraft Cajon 100 Green B.

Meinl Snarecraft Cajon 100 Green Burst, model: SC100GRB, special edition, body and front plate made of birch, colour: green burst, two integrated snare strainers, rounded corners for better playability, measures (H x B x T) in cms: 50 x 30...

Diga-nos o que pensa
Feedback Encontrou um erro ou pretende dar-nos a sua opinião sobre esta página?

Estamos ansiosos pelo seu contacto e ajudaremos na resolução de qualquer problema o mais rápidamente que pudermos