Istanbul Mehmet 12" X-Rubbish Crash

2 Oceny klientów:
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
4 / 5.0
  • dźwięk
  • wykończenie
Liczba pisemnych ocen 2
fr Tłumaczenie automatyczne (Pokaż oryginał)
frOryginalna ocena (Pokaż tłumaczenia)
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
Łącznie
dźwięk
wykończenie
Super rapport qualité prix.
Philippe7214, 10.06.2014
Son trashy, court, puissant. ELle fait super bien son taf.

Peut être un peu trop de présence des harmoniques graves mais je ne l'ai pas encore beaucoup jouer, elle n'est pas encore bien rodée.
Przydatne · Nieprzydatne · Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie...

Czy ta opinia powinna zostać usunięta?

Wyślij
de Tłumaczenie automatyczne (Pokaż oryginał)
deOryginalna ocena (Pokaż tłumaczenia)
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
Łącznie
dźwięk
wykończenie
Interessanter Effekt
05.01.2016
Das 12er X-Rubbish Crash aus dem Hause Istanbul Mehmet war ein Testkauf, den ich nicht bereue; doch sollten vor allem bereits festgelegte Drummer sich vorher genau mit den Klangeigenschaften und der Bespielbarkeit des Beckens vertraut machen.
Was zuerst auffällt ist die ausgefallene Optik und die besondere Verarbeitung der Oberfläche: Diese ist bis auf einen Schmalen Ring am Rand sehr rau gefertigt, was zwar tatsächlich sehr gut fürs Auge ist aber m.E. das Becken anfälliger für Beschädigungen macht.
Des Weiteren ist dieses Crash selbst für ein 12er sehr dünn! Verdammt dünn besser gesagt; so dünn, dass es beim spielen diesen Wobble-Effekt erzielt, sprich, das Becken sich biegt und somit wirklich nichts für sehr hartes spielen ist. Für mich aber in Ordnung, da ich es nur als Effektbecken einsetze und auch nicht zum prügeln neige.
Beim Sound wird es kompliziert und da werden sich auch wohl die Geister scheiden: einzuordnen irgendwo zwischen Splash, Crash und China, durch die geringe Größe aber nicht lange nachhallend und eher zischend, trotzdem eher ein Crash/Splash als ein China.
Auch Auffällig ist, wie der Klang sich komplett verändert je nach Anschlaghärte, leise geht es eher in die trashige Richtung während es lauter eher zum Crash neigt.
Fazit: eher was fürs leichtere Spielen und zum Experimentieren sehr gut in moderner Musik aufgehoben.
Ist dies der Fall kann man sich an einem sehr interessanten Eyecatcher am Set erfreuen.
Przydatne · Nieprzydatne · Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie...

Czy ta opinia powinna zostać usunięta?

Wyślij

Istanbul Mehmet 12" X-Rubbish Crash

118 € 505,51 zł
Zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów wysyłki 15 €

Cena w PLN podana jest w celach orientacyjnych

Artykuł dostępny w magazynie
Artykuł dostępny w magazynie

Artykuł jest dostępny od ręki.

Informacje dotyczące wysyłki
Powiadom innych o tym produkcie
Twój asystent sprzedaży
gb
Tel: +49-9546-9223-40
Fax: +49-9546-9223-24
(10)
Ostatnio obejrzane
Behringer Pro-1

Analogue Synthesiser Dual VCO design based on CEM3340, Sawtooth and pulse waveform for VCO A, Sawtooth, Triangle and Pulse waveform for VCO B, Pulse Width Modulation, Noise generator, 24 dB low-pass filter with resonance, 2 ADSR envelopes for VCF...

Ostatnio obejrzane
Electro Harmonix Ram's Head Big Muff Fuzz

Effect Pedal for Electric Guitar & Bass Fuzz, A faithful reproduction of the popular 1973 V2 Violet Ram's Head Big Muff Pi sound, Controls: Volume, Tone, Sustain, True bypass, LED: Effect on, Footswitch: Effect bypass, Input: 6.3 mm jack,...

Ostatnio obejrzane
Yamaha THR10II

Modeling combo amp for electric guitar 5 Memory locations, Realistic tube amp sounds and feel, Effects, Bluetooth and USB, New amplifier models for electric guitar and bass, Microphone models for acoustics and flat voicings, 3 Amp modes per amp...

Ostatnio obejrzane
Harley Benton ST-20HSS SBK Standard Series

Electric guitar Body: Lime tree, Screwed neck: Maple, Fretboard: Amaranth, DOT fretboard inlays, Neck profile: Modern "C", Fretboard radius: 350 mm, Scale: 648 mm, Nut width: 42 mm, Double-action truss rod, 22 Frets, Pickups: 1 Humbucker (bridge) and 2...

Ostatnio obejrzane
Behringer Airplay Guitar ULG10

2.4 GHz Wireless System for Guitar 4 Channels, Plug & Play, Ultra-low latency of approx. 5 ms, Built-in 750 mAh lithium battery with up to 6.5 hours life, Maximum range: 30 m, Frequency response: 20-16,0000 Hz, Auto Sleep /...

Ostatnio obejrzane
Native Instruments Traktor S3

4-Channel DJ Controller and Audio Interface Sample Rate / Resolution: 24-Bit / 44.1 / 48 kHz, 2 Large 14 cm precision jog wheels, Illuminated jog-wheel rings for visual feedback, including deck selection, 16 RGB pads for triggering hot cues,...

(2)
Ostatnio obejrzane
Universal Audio Apollo Twin X Duo

10 x 6 Thunderbolt 3 Audio Interface With UAD-2 DUO processor for almost latency-free recordings via plug-in emulations of classic compressors, EQs, tape machines, microphone preamps and guitar amplifiers, 24 Bit / 192 kHz AD / DA converter, 2...

Ostatnio obejrzane
Toontrack EZX Death Metal

Toontrack EZX Death Metal (ESD); expansion pack for Toontrack EZ Drummer 2 (item 399369) / Superior Drummer 3 (item 419735); produced and recorded by Mark Lewis at the Sonic Ranch in Tornillo / Texas; contains 2 complete drum sets, optimized...

Ostatnio obejrzane
Meinl Mike Johnston Groove Cowbell

Meinl Mike Johnston Signature Groove Cowbell, MJGB, vintage steel finish, optimized for using in acoustic drum setups, including 2 magnetic dampers for changing the cowbells decay,

Ostatnio obejrzane
Mackie ProFX12v3

12-Channel mixer 7 Microphone inputs with 3-band EQ, 4 Inserts and 4 one-button compressors, Channels 5-10 have microphone inputs and stereo line inputs, 1x 3.5 mm Stereo jack Line input, 2x4 USB Interface, Built-in GigFX effect unit with 24...

Ostatnio obejrzane
Teenage Engineering PO-137 rick & morty

Teenage Engineering PO-137 rick & morty; vocal synthesizer and sampler; integrated microphone for sampling; 120 seconds sampling time; 8 voice characters; 8 effects; parameter lock (2 parameters per sound); 16-step sequencer; 16 patterns; "Lock Tab" write protection for patterns; transpose...

Ostatnio obejrzane
Boss Katana 100 Head MKII

Boss Katana 100 Head MKII, electric guitar head, 100 Watts, 5 amp types: Clean, Crunch, Lead, Brown & Acoustic, newly voiced variations for each, Five independent effects sections (Booster, Mod, FX, Delay, and Reverb), with three selectable variations in each,...

Twoja opinia
Zgłoś błąd Zauważyles błąd i chciałbys nas o tym powiadomić?

Dziękujemy za Twoją wiadomość, zostanie ona przetworzona najszybciej jak to możliwe.