Zildjian 9,5" Zil-Bel Large

19

Zil-Bel groot

  • Afmeting: 9,5''
  • Large Version
  • Briljante uitvoering
  • Heldere, muzikale, zingende toon
  • Ideaal voor speciale accenten en effecten
Leverbaar sinds Augustus 2008
artikelnummer 215520
verkoopseenheid 1 stuk
Size 9,5"
Hand Hammered Cymbal Yes
Finish Brilliant, Glossy
Alloy B20 Bronze
B-Stock vanaf € 175 beschikbaar
€ 205
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Maandag, 22.04.
1

19 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

7 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
U
schöne Glocke mit lang anhaltendem Klang
Upsala 28.12.2009
Auf der Suche nach einem Glockenklang für das Adventskonzert habe ich bei meiner Lieblingshändlerin die Zildjian Zil-Bel Large gesehen und anspielen können. Und es hat mir (und auch meinen Schlagzeugern) sehr gut gefallen. Der Ton ist mitteltief und hält sehr lange an.

Allerdings benötigt man für die sehr schwere Glocke einen harten Schlägel. Nach einigen Test vor Ort habe ich mich für einen sehr sehr harten Filzschlägel entschieden. Da man jedoch sehr - wirklich sehr stark anschlagen muss, habe ich mir als Alternative noch einen Triangel Esienstab besorgt, den ich verkehrt herum halte, also den reinen Stab halte ich und mit der Gummimanschette schlage ich die Glocke an. Dadurch wird der Anschlag abgedämpft, durch das Gewicht des Stabes jedoch die Glocke genügend stark angeschlagen.
geluid
afwerking
1
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden