ES
Prima fluit
Eveline S. 13.08.2020
Deze alt is een prima fluit voor beginners of voor iemand die, net als ik, een instrument naast de houten fluiten wil waar iets minder zorgvuldig mee omgegaan kan worden en om even snel te pakken en om dingen uit te proberen. Yamaha staat garant voor kwaliteit. Okee het is geen hout, maar het geluid is voor een kunststof instrument erg goed, hij speelt makkelijk aan, zelfs de hoogste noten komen zonder probleem. Onderhoud is een eitje. Af en toe even in een sopje en onder de kraan en hij is weer schoon. Wel genoeg tappenvet gebruiken: als kunststof aan elkaar vastzit met te weinig vet zit het ook echt vast. Maar een potje vet en wisser zit erbij dus geen probleem. Aanrader!
respons

Mooie fluit met prima geluid
Steengoed 05.11.2023
Ik speel al jaren altfluit en wilde er graag een oefeninstrument naast hebben. Ik heb er veel plezier van. De klank is goed en stemt zeer goed met andere instrumenten.