Voggenreiter Fingerpicking der Komplettkurs

33

Lesboek voor Gitaar

  • Voor fingerpicking gitaar
  • Door Phil Capone
  • In standaardnotatie en tabulatuur
  • ISBN 9783802408588, uitgeversnummer VOGG 0858-8
  • Formaat: DIN A5
  • Spiraalbinding
  • 258 Pagina's
  • In het Duits
  • Incl. cd met demo- en play-along-versies
Leverbaar sinds Februari 2011
artikelnummer 258868
verkoopseenheid 1 stuk
Harmony No
Scales/Pentatonic No
Rhythm theory No
Improvisation No
Playing Technics No
Rock/Metal No
Jazz No
Blues No
Pedal/Lapsteel No
Country No
Fingerpicking Yes
Funk/Soul No
Etudes/Exercises No
Folk No
Warm-Up No
Flamenco/Latin No
Language German
with Bonus Audio/Video Yes
€ 22
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Donderdag, 21.03. en Vrijdag, 22.03.
1

33 Klantenbeoordelingen

4.4 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

competentie

leerzaamheid

11 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
viele überflüssige Seiten
Tim8386 15.05.2020
Pro:
-detailliert erklärt von was ist eine Gitarre über notenlehre etc.
-gut designte seiten, es gibt schöne bilder von greifhänden und haltungsbeispiele

con
-der autor war sich wohl nicht sicher ob es ein anfängerwerk oder nicht sein soll. auf den ersten zig seiten lernt man was eine halbe Note ist.
-leider gibt es immer nur 2taktige beispiele, es wäre schön ein stück zu haben, wo man die techniken anwenden kann
-auf zwölf seiten ist dargestellt wie die akkorde heißen, wenn man den kapodaster in verschiede Bünde setzt, viele unnütze seiten.

ich hab den zugang zu diesem buch leider nicht finden können, sollte ich diesen doch noch finden berichtige ich meinen kommentag. Bis jetzt muss ich leider sagen: Fehlkauf
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden