Thon Keyboard-Case Genos PVC

36

Op maat gemaakte flightcase

  • Geschikt voor Yamaha Genos
  • Gemaakt van 7 mm kunststof
  • 30 x 30 mm aluminium hoekprofielen
  • Schuimstofvoering
  • 2 geveerde medium butterfly sluitingen
  • 2 medium terugverende handgrepen
  • Kunstlederen koffergreep
  • 3 grote dekselscharnieren
  • 8 stalen kogelhoeken
  • Buitenmaten: 1305 x 555 x 215 mm
  • Gewicht: 10,5 kg
  • Kleur: zwart
  • Made in Germany
Leverbaar sinds November 2017
artikelnummer 425624
verkoopseenheid 1 stuk
Locks And Catches 2x Butterflys
Strap Handles 1
Snap Handles 2
Material Plastic
Wheels No
Outside Width 1305 mm
Outside Depth 555 mm
Outside Height 215 mm
Weight 10,5 kg
Options Foam
Toon meer
€ 233
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
1

36 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

stabiliteit

hanteerbaarheid

afwerking

25 Recensies

W
Mooie stevige Case
Willyboy 25.07.2022
Prima koffer voor de Genos. Licht in gewicht.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
E
Super Case für Genos
EntertainerMoritz 28.03.2018
Vorab muss ich sagen, dass ich mit den Cases von Thon schon immer sehr zufrieden bin. Hier stimmt einfach das Preis/Leistungsverhältnis.

Da ich von meinem Tyros 4, wofür ich auch ein Thon-Case hat, zum Genos gewechselt bin, habe ich die Möglichkeit, diese Cases zu vergleichen.
Dieses Mal habe ich mich für ein PVC Case entschieden, da diese leichter sind. Das lohnt sich besonders dann, wenn man mit dem Keyboard viel unterwegs ist. Der Unterschied zu Holz ist gewichtsmäßig zwar nicht besonders groß, aber definitiv zu spüren. Da der preisliche Unterschied zu Holz auch nicht viel ist, kann man das ruhig machen, aber das muss jeder selbst entscheiden.
Das Genos-Case ist zwar 65 ¤ teurer als das Tyros 4 Case, dafür bekommt man allerdings zwei Butterfly-Verschlüsse und 2 zusätzliche Tragegriffe. Somit finde ich den höheren Preis gerechtfertigt. Ob es Butterflys sein müssen ist mit Sicherheit auch etwas geschmackssache. Meiner Meinung nach sind sie beim Gewicht des Genos nicht nötig (Das Tyros 4 ist schwerer und das Case hat keine), aber hübsch sehen sie aus. Die zusätzlichen Tragegriffe erleichtern besonders das Tragen auf Treppen, deshalb will ich sie nicht mehr missen.

Fazit: Super Case zum guten Preis!
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
Y
Sureté pour le transport
YACF 12.08.2019
Très bonne finition et très robuste.
Seul inconvénient : la mise en place de l'instrument dans la caisse.
En effet, il est pas pratique de mettre en place et sortir l'insrument de son emplacement car il n'y a pas beaucoup de place pour y passer les mains.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate se
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
G
Topp case för ditt keyboard
Gurras 30.08.2020
Bra kvalitet och utförande. Rekommenderar detta starkt.
Dessutom relativt lätt.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden