Prachtige Keyboard Tas
Barnevelder 27.09.2021
Het is een prachtige tas.
Hij is zeer netjes afgewerkt, ook de 2 extra opbergvakken zijn heel makkelijk.
Mijn Yamaha E273 past er netjes in, met extra ruimte voor het sustain pedaal en de adapter.

Ik ben er zeer tevreden mee

Prima tas voor weinig geld
Appie747 06.12.2017
Ik had een tas nodig voor mijn Nord Electro 3, 61 toetsen. De tas is iets groter dan nodig is voor de Nord. Het keyboard is niet heel goed beschermd door de tas maar wel ruim voldoende. Er zitten extra vakken op met ritsen voor boekjes of ander klein materiaal. Ik ben altijd voorzichtig met mijn materiaal dus voldoende bescherming op deze manier. Met de hengsels kan ik de Nord over mijn schouder dragen en heb ik nog 2 handen over om iets andere te vervoeren. Prima tas voor het geld.

Stevige tas
Michaganesh 28.05.2023
Een mooie stevige tas waarin het instrument goed beschermd is. Met goed functionerende rits en grote voorbakken. Zeker een aanrader.