Thomann DeLight Case Clarinet German

4

Klarinet koffer

  • Voor Bb klarinet met Duits Systeem
  • Buiten materiaal: waterafstotend materiaal
  • Uitstekende ondersteuning van het instrument
  • Zachte binnenvoering
  • Groot buitenvak
  • Accessoire vak in Carbon design
  • Verstelbare rugzakriemen
  • Afmeting buiten: 35 x 23 x 14 cm
  • Gewicht: 1,680 kg
  • Kleur: Zwart
Leverbaar sinds Mei 2015
artikelnummer 363481
verkoopseenheid 1 stuk
Handle System German
Material fabric of synthetic fibre
Pocket for 2. barrel No
Backpack Strap Yes
Accessory Case Yes
€ 79
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
1

4 Klantenbeoordelingen

4 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

stabiliteit

hanteerbaarheid

afwerking

4 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
w
Toller Koffer
wcv69 25.08.2020
Nach 36 Jahren musste ich mich leider von meinem sehr liebgewonnenen und praktischen Hammerschmidt-Koffer für immer verabschieden. In der Zwischenzeit hat sich preislich einiges getan und daher war ich über die Kosten eines neuen Klarinetten-Koffers geschockt. Als gelernter Geizhals wollte ich nicht viel ausgeben, war aber auch etwas skeptisch, ob dieses Case das Richtige für mich ist. Zu meiner Überraschung passt meine O.Hammerschmidt-Klarinette sehr gut hinein und wackelt nicht. Das Fach für das Putzzeug, die Blätter etc. ist sehr großzügig gestaltet. Vielleicht würde eine vorgegebene Unterteilung dem daraus resultierenden leichten Chaos etwas Einhalt gebieten (oder man stopft weniger hinein). Der Zipp hat einen großzügigen "Wulst"- da regent es bestimmt nicht hinein. Leider zwickt und zwackt es aber dadurch permament an 3 Stellen beim Zu- und Aufzippen. Vielleicht gewöhnt man sich aber daran. Die Verarbeitung des Koffers ist dennoch optisch recht hübsch geglückt. In Summe ein optimales Case für alle, die relativ wenig ausgeben möchten/ können und keine überkomplizierten Ansprüche stellen.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden