the t.bone SC 1100

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
DB
Volle klank heldere klank, overstuurd wel redelijk snel
Dirty Bird 04.01.2018
De klank is vol en helder, de bas wordt bij hoger volume echter minder gedefinieerd. Het membraan kan weinig geluidsdruk hebben. Een luide zang gaat niet het gewenste geluid geven. Teveel vervorming en laag. Als overhead merkte ik ook distortion en geen definitie. Bij niet al te luide geluids bronnen zeer goed inzetbaar. Zoals room mic bijvoorbeeld.

U
Impossible
Uppy 20.12.2020
Heb veel microfoons in mijn studio gebruikt van >€2000,- en ik zal niet zeggen dat het vergelijkbaar is maar de prijs voor deze microfoon incl spin en case is belachelijk laag en klinkt verrassend goed, breed inzetbaar en voor kleine home studio toegevoegde waarde

Zeer professionele microfoon
Anoniem 14.02.2017
De SC 1100 klinkt zeer goed. Mooi, helder geluid en weinig ruis. De richtkarakteristiekinstellingen zijn zeer handig. De meeste microfoons in deze prijsklasse beschikken niet over deze instellingen. Zo kan deze microfoon aangepast worden aan elke studiosituatie. Zelf gebruik ik hem vooral voor vocals, roommic en om extra diepte te geven aan akoestische en elektrische gitaar en hij doet zijn job geweldig!

Voor deze prijs heeft deze microfoon maar weinig concurrentie.