Klantencentrum login
€ 6,60
Incl. btw plus € 4,80 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending
Verwachte verzenddatum: Donderdag, 2.12.
N
microfoon kabel
NW_SkyCraft 29.09.2020
Uuuhhh, ja het is een microfoon kabel, doet wat ie moet doen, ik heb er geen problemen mee (gehad) ¯\_(ツ)_/¯.

A
Goedkoop is niet duurkoop
Artemixed 12.05.2020
Normaal verwacht je voor een kleine prijs niet veel, vaak zelfs dat het niet degelijk is. In dit geval is dat het tegenovergestelde! De Kabel heeft geen ruis en doet wat je van de kabel verwacht. Zelf gebruik ik dit product om mijn mic op mijn proccesing aantesluiten wat hij absoluut goed doet. Ik zou zelf durven claimen dat er totaal geen ruis is. Helaas voelt de kabel een klein beetje goedkoop aan. Gelukkig is dat niet erg gezien je niet continue aan kabels zit en ze in mijn geval eenmaal aansluit en dan er van af blijft. Kort samengevat: Voor dit geld zou ik het product zeker niet links laten liggen.

DV
Voor DMX geschikt
Duz Vez 15.09.2020
Ik gebruik de kabel als lange DMX-kabel voor mijn lichtshow. Werkt perfect tot nu toe.
Kabel is goed soepel en connectoren zijn heel degelijk. Goede lengte ook!
Gewoon een hele fijne kabel.

S
werkt perfect
Spraypaint 14.11.2020
Ik gebruik deze kabel in de studio, waar hij slechts zelden moet in en uit geplugd worden. Ik zie en hoor geen enkel verschil met duurdere kabels!

M
Top kabel!
Mike-W 17.10.2021
Wel eens waar geen kabel met Neutrik connectors, maar ze doen het erg goed! Echt top, als er eentje stuk gaat is er weinig ergenis te bekennen door de mooie lage prijs!

F
Degelijke XLR
Footstep 09.01.2019
Degelijke XLR kabel. Prijs-kwaliteit raad ik deze aan iedereen aan!
Ik gebruik deze voor het aansluiten van mijn geluidsinstallatie alsook de DMX sturing van mijn Led-parren. Maw, zeer goed product voor een zeer goede prijs ;-)

f
prima
forgotnickname 31.08.2020
Heb je een kabel nodig van 10 meter, dan kun je dze gerust aanschaffen.

A
Goed alternatief
Anoniem 05.01.2017
Voor microfoonkabels durf je bijna niet goedkope kabels te gebruiken, maar deze kabel is ondanks de prijs een aanrader!

Positieve punten:
De prijs is echt ontzettend laag voor wat je er voor terug krijgt. De kabel is licht, niet al te dun en kan zich prima verhouden met een A merk. Zeker voor inbouwwerk is dit een heel goed alternatief.

Negatieve punten:
Als je gewend bent neutrik pluggen te gebruiken is het even wennen, maar er doet niks aan af qua kwaliteit. Het voelt alleen een stukje minder stevig. Ben je van plan bands te versterken met deze kabels? Dan zou ik twee keer nadenken, want de A merken zijn wel echt degelijker.

W
Zeer fijne kabels
Willian 23.07.2021
Nu een aantal keren mee gesleurd en het blijven fijne/goeie kabels. Heb er gelijk nog een aantal besteld.

JB
Waar voor je geld
Joop Boven 02.03.2021
Goede kwaliteit kabel, niks mis mee!

the sssnake SM10BK