the sssnake SM10BK

4.5 /5
  • afwerking
microfoon kabel
NW_SkyCraft, 29.09.2020
Uuuhhh, ja het is een microfoon kabel, doet wat ie moet doen, ik heb er geen problemen mee (gehad) ¯\_(ツ)_/¯.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Goedkoop is niet duurkoop
Artemixed, 12.05.2020
Normaal verwacht je voor een kleine prijs niet veel, vaak zelfs dat het niet degelijk is. In dit geval is dat het tegenovergestelde! De Kabel heeft geen ruis en doet wat je van de kabel verwacht. Zelf gebruik ik dit product om mijn mic op mijn proccesing aantesluiten wat hij absoluut goed doet. Ik zou zelf durven claimen dat er totaal geen ruis is. Helaas voelt de kabel een klein beetje goedkoop aan. Gelukkig is dat niet erg gezien je niet continue aan kabels zit en ze in mijn geval eenmaal aansluit en dan er van af blijft. Kort samengevat: Voor dit geld zou ik het product zeker niet links laten liggen.

Waar voor je geld
Joop Boven, 02.03.2021
Goede kwaliteit kabel, niks mis mee!

werkt perfect
Spraypaint, 14.11.2020
Ik gebruik deze kabel in de studio, waar hij slechts zelden moet in en uit geplugd worden. Ik zie en hoor geen enkel verschil met duurdere kabels!

Voor mij Top kwaliteit
Wied, 10.02.2021
Goedkope XLR kabel dat gewoon werkt

kwalitatief goed
Dirty D, 23.11.2020
doet wat het moet doen

Zeer fijne kabels
Willian, 23.07.2021
Nu een aantal keren mee gesleurd en het blijven fijne/goeie kabels. Heb er gelijk nog een aantal besteld.

prima
forgotnickname, 31.08.2020
Heb je een kabel nodig van 10 meter, dan kun je dze gerust aanschaffen.

Degelijke XLR
Footstep, 09.01.2019
Degelijke XLR kabel. Prijs-kwaliteit raad ik deze aan iedereen aan!
Ik gebruik deze voor het aansluiten van mijn geluidsinstallatie alsook de DMX sturing van mijn Led-parren. Maw, zeer goed product voor een zeer goede prijs ;-)

Goed alternatief
05.01.2017
Voor microfoonkabels durf je bijna niet goedkope kabels te gebruiken, maar deze kabel is ondanks de prijs een aanrader!

Positieve punten:
De prijs is echt ontzettend laag voor wat je er voor terug krijgt. De kabel is licht, niet al te dun en kan zich prima verhouden met een A merk. Zeker voor inbouwwerk is dit een heel goed alternatief.

Negatieve punten:
Als je gewend bent neutrik pluggen te gebruiken is het even wennen, maar er doet niks aan af qua kwaliteit. Het voelt alleen een stukje minder stevig. Ben je van plan bands te versterken met deze kabels? Dan zou ik twee keer nadenken, want de A merken zijn wel echt degelijker.

Gewoon goede kabel
Nickname Rick, 31.05.2021
Stoort niet, geluid kan erdoor. Wat kan ik er nog meer over zeggen. Het werkt goed.

Goede kabel
RobbeG, 27.05.2021
Degelijke kabel en connectoren. De kabel zelf voelt iets meer naar de goedkope kant.

Voor DMX geschikt
Duz Vez, 15.09.2020
Ik gebruik de kabel als lange DMX-kabel voor mijn lichtshow. Werkt perfect tot nu toe.
Kabel is goed soepel en connectoren zijn heel degelijk. Goede lengte ook!
Gewoon een hele fijne kabel.

Great cable
Plexi's & gibsons, 22.11.2017
This cable is great, nothing bad to say about these!

afwerking
Degelijke kabel voor nette prijs
PaulHendriks, 14.08.2018
Ik gebruik de kabel wekelijks bij repetities, heb de kabel meer dan een jaar in bezit en tot nu toe geen enkel probleem.
Connectoren voelen stevig aan, kabel is redelijk flexibel.
Kabel wordt ook gebruikt bij optredens waarbij wij zelf het geluid moeten regelen. Daarbij komt de lengte vaak goed uit.

Prima kwaliteit
LightjockeyNB, 20.01.2021
Net afwerkingsniveau zoals op foto

the sssnake SM10 BK
pgmei, 19.08.2017
Niets op aan te merken: precies zoals Thomann deze kabel ook beschrijft: HOOGWAARDIG! En dat ook nog eens voor een zeer vriendelijke prijs!

03.01.2017
Goede degelijke kabel zonder ruis

Prima kabel
T-Bob, 04.09.2019
Ik heb deze zwarte kabel gekozen om de microfoon waar deze aan vastzit makkelijker te identificeren als het 2e kanaal op mijn audio interface. ;)
Goed gefabriceerde kabel zonder narigheid, met goede connectoren!

afwerking
Ongelofelijke prijs voor goede kwaliteit
Edwinvanderputten, 12.02.2019
Goed afgewerkte micrfoonkabel voor een ongelofelijk kleine prijs!

Afwerking is prima en ook over de geluidskwaliteit ben ik erg te spreken! Ongelofelijk dat dat kan voor deze prijs! Waarom meer betalen...?

kabel microfoon
Goudmijn, 20.08.2020
is een hele goeden kwaliteit

afwerking
Zeer goede prijs qualiteits verhouding, top.
Djivo, 14.03.2019
Zeer tevreden met deze kabel, geen storingen en goed afgewerkt, prima *

Top Kabel
MasterT83, 04.04.2020
Ik gebruik deze kabel voor mijn 3 Shure SM58 microfoons. Top Kwaliteit.

Goede kabel
03.02.2016
Als ik moet kiezen tussen the sssnake, The snakepro of een neutrik kabel kies ik toch voor de The snakepro. Dit omdat de gehele kabel met pluggen zwart is en de kwaliteit van de kabel evenals de pluggen beter is en steviger aanvoelt. Verder is deze kabel van de sssnake een prima kabel zeker als het gaat om bijvoorbeeld vaste instalatie of opstellingen waarbij de kabel niet vaak moet worden meegenomen.

Voor de prijs een aanrader maar mijn voorkeur gaat uit naar the snakepro.

afwerking
Weer zo`n prijs / kwaliteit winnaar !!
24.02.2017
Vergeet de dure XLR kabels en koop gewoon The Snake SM10 voor je podiumbekabeling en spaar véél ¤¤¤`s ?

the sssnake SM10BK

€ 6,60
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Woensdag, 28.07. en Donderdag, 29.07.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-35
Fax: +49-9546-9223-24
Cables
Cables
Cables and plugs connect our valuable equipment, yet we often don't oay the the attention they deserve
Microphone accessories
Microphone accessories
The right accessories bring out the best in your microphones. Find out what’s available and what you can do with it!
Drum Mics
Drum Mics
Miking up and recording a drum kit is a fairly complicated procedure, and this can apply equally to choosing the right mics for the job.

Test Conclusie:
Novation Circuit Rhythm

Novation Circuit Rhythm; sampler / sequencer; 8 sample tracks with 32 step patterns each, cascadable for up to 256 steps per track; functions: slice, reverse, loop, chromatic play, probability and pattern-mutate; integrated effects such as lofi tape, shutter, reverb, delay…

(8)
Harley Benton SC-550 II DFB

Harley Benton SC-550 II Desert Flame Burst; deluxe series; electric guitar; mahogany body (swietenia meliaceae) (weight relief chambered); arched & flamed AAA-maple top; set mahogany neck (swietenia macrophylla king); pau ferro fingerboard; 60`s neck profile; 305mm (12,00") fingerboard radius; 1th…

(5)
SSL UC1

USB DAW Controller Plug-in controller with convenient mixer layout and legendary SSL workflow, 1:1 Hardware control for the included SSL plug-ins Channel Strip 2 and Bus Compressor 2, Visual feedback via LED rings on the knobs, Display for showing…

(1)
Arturia Keystep 37 Black Edition

Arturia KeyStep 37 Black Edition; 37-key (slimkey) USB controller keyboard; velocity-sensitive mini-keys with aftertouch; 64-step sequencer; chord and scale functionality; arpeggiator; LED display; 4 freely assignable knobs; transport keys; touch stripes for pitch and modulation; RGB LED bar; connections: 3x…

Fender SQ Aff. P Bass MN PJ PACK BK

Fender Squier Affinity P Bass MN PJ PACK Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: c; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

J. Rockett Audio Designs Clockwork

J. Rockett Audio Designs Clockwork; Analogue stereo delay with switchable modulation; Designed in collaboration with Howard Davis (creator of the original "Deluxe Memory Man"); Classic analogue design with BBD chips; Tap-tempo control digital; Up to 600 ms delay time; Switchable…

Sennheiser CX True Wireless Black

Sennheiser CX True Wireless Black In-Ear headset headphone - 7 mm hight end drivers, bluetooth 5.2, up to 9 h running time, up to 27 h with charging case, SBC, AAC, aptX Codec compatible, 110 dB SPL (1 kHz /…

Soundbrenner Minuendo Lossless Earplugs

Soundbrenner Minuendo Lossless Earplugs; Earplugs with passive hi-fi filter - perfect for rehearsals, concerts and in any other noisy location; Continuously adjustable volume attenuation (-7db to - 25 db) without sound loss; Neutral and natural sound; Patented adjustable membrane for…

(2)
Harley Benton SC-550 II PAF

Harley Benton SC-550 II Paradise Amber Flame; deluxe series; electric guitar; mahogany body (swietenia meliaceae) (weight relief chambered); arched & flamed AAA-maple top; set mahogany neck (swietenia macrophylla king); pau ferro fingerboard; 60`s neck profile; 305mm (12,00") fingerboard radius; 1th…

Fender SQ Aff. P Bass PJ PACK 3-SB

Fender Squier Affinity P Bass PJ PACK 3-Color Sunburst; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: C; Fingerboard: Laurel; Inlays: Pearloid Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

KMA Audio Machines Tyler Deluxe Freq. Splitter

KMA Machines Tyler Deluxe Freq. Splitter; Effects Pedal for Electric Guitar & Bass; Two-Channel Signal Splitter with variable 12 dB/oct. Low/High-Pass roll-off, fully-isolated and transformer-based FX Loop Sends; variable Clean Blend and Mix controls allow for the perfect blend of…

Bowers & Wilkins PI 7 CG

Bowers & Wilkins PI 7 CG; In-Ear True Wireless headphones; true 24-bit Audio-connection; 2-way-driver design; high performance DSP; Bluetooth 5.0 with AptX Adaptive technology; adaptive, active Noise Cancelling (ANC); charge case with audio-transmission; wirelesse and USB-C charge; supports quick charge;…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.