7776 Klantenevaluaties:
4.4 /5
  • afwerking
microfoon kabel
NW_SkyCraft, 29.09.2020
Uuuhhh, ja het is een microfoon kabel, doet wat ie moet doen, ik heb er geen problemen mee (gehad) ¯\_(ツ)_/¯.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Goedkoop is niet duurkoop
Artemixed, 12.05.2020
Normaal verwacht je voor een kleine prijs niet veel, vaak zelfs dat het niet degelijk is. In dit geval is dat het tegenovergestelde! De Kabel heeft geen ruis en doet wat je van de kabel verwacht. Zelf gebruik ik dit product om mijn mic op mijn proccesing aantesluiten wat hij absoluut goed doet. Ik zou zelf durven claimen dat er totaal geen ruis is. Helaas voelt de kabel een klein beetje goedkoop aan. Gelukkig is dat niet erg gezien je niet continue aan kabels zit en ze in mijn geval eenmaal aansluit en dan er van af blijft. Kort samengevat: Voor dit geld zou ik het product zeker niet links laten liggen.

werkt perfect
Spraypaint, 14.11.2020
Ik gebruik deze kabel in de studio, waar hij slechts zelden moet in en uit geplugd worden. Ik zie en hoor geen enkel verschil met duurdere kabels!

Voor DMX geschikt
Duz Vez, 15.09.2020
Ik gebruik de kabel als lange DMX-kabel voor mijn lichtshow. Werkt perfect tot nu toe.
Kabel is goed soepel en connectoren zijn heel degelijk. Goede lengte ook!
Gewoon een hele fijne kabel.

prima
forgotnickname, 31.08.2020
Heb je een kabel nodig van 10 meter, dan kun je dze gerust aanschaffen.

Degelijke XLR
Footstep, 09.01.2019
Degelijke XLR kabel. Prijs-kwaliteit raad ik deze aan iedereen aan!
Ik gebruik deze voor het aansluiten van mijn geluidsinstallatie alsook de DMX sturing van mijn Led-parren. Maw, zeer goed product voor een zeer goede prijs ;-)

Goed alternatief
05.01.2017
Voor microfoonkabels durf je bijna niet goedkope kabels te gebruiken, maar deze kabel is ondanks de prijs een aanrader!

Positieve punten:
De prijs is echt ontzettend laag voor wat je er voor terug krijgt. De kabel is licht, niet al te dun en kan zich prima verhouden met een A merk. Zeker voor inbouwwerk is dit een heel goed alternatief.

Negatieve punten:
Als je gewend bent neutrik pluggen te gebruiken is het even wennen, maar er doet niks aan af qua kwaliteit. Het voelt alleen een stukje minder stevig. Ben je van plan bands te versterken met deze kabels? Dan zou ik twee keer nadenken, want de A merken zijn wel echt degelijker.

kabel microfoon
Goudmijn, 20.08.2020
is een hele goeden kwaliteit

afwerking
Degelijke kabel voor nette prijs
PaulHendriks, 14.08.2018
Ik gebruik de kabel wekelijks bij repetities, heb de kabel meer dan een jaar in bezit en tot nu toe geen enkel probleem.
Connectoren voelen stevig aan, kabel is redelijk flexibel.
Kabel wordt ook gebruikt bij optredens waarbij wij zelf het geluid moeten regelen. Daarbij komt de lengte vaak goed uit.

Great cable
Plexi's & gibsons, 22.11.2017
This cable is great, nothing bad to say about these!

Top Kabel
MasterT83, 04.04.2020
Ik gebruik deze kabel voor mijn 3 Shure SM58 microfoons. Top Kwaliteit.

pgmei, 19.08.2017
Niets op aan te merken: precies zoals Thomann deze kabel ook beschrijft: HOOGWAARDIG! En dat ook nog eens voor een zeer vriendelijke prijs!

03.01.2017
Goede degelijke kabel zonder ruis

kwalitatieve kabel
pitou123, 08.12.2019
goede kabel voor de prijs
minpuntje is dat hij minder goed oprolt

afwerking
Ongelofelijke prijs voor goede kwaliteit
Edwinvanderputten, 12.02.2019
Goed afgewerkte micrfoonkabel voor een ongelofelijk kleine prijs!

Afwerking is prima en ook over de geluidskwaliteit ben ik erg te spreken! Ongelofelijk dat dat kan voor deze prijs! Waarom meer betalen...?

afwerking
Zeer goede prijs qualiteits verhouding, top.
Djivo, 14.03.2019
Zeer tevreden met deze kabel, geen storingen en goed afgewerkt, prima *

Goede kabel
03.02.2016
Als ik moet kiezen tussen the sssnake, The snakepro of een neutrik kabel kies ik toch voor de The snakepro. Dit omdat de gehele kabel met pluggen zwart is en de kwaliteit van de kabel evenals de pluggen beter is en steviger aanvoelt. Verder is deze kabel van de sssnake een prima kabel zeker als het gaat om bijvoorbeeld vaste instalatie of opstellingen waarbij de kabel niet vaak moet worden meegenomen.

Voor de prijs een aanrader maar mijn voorkeur gaat uit naar the snakepro.

Gewoon goede kabel
Koenzie, 02.12.2019
Goede kabel voor deze prijs

Stevige kabel
Constantijn, 11.02.2018
Ik ben behoorlijk verrast door deze kabel. De plugs zijn erg stevig. Ik gebruik dit met name voor thuis. Ik weet niet of het verstandig is dit te gebruiken op het podium.

Goede kwaliteit
Marnic, 12.08.2018
Kabels van erg goede kwaliteit.

Prima kabel
T-Bob, 04.09.2019
Ik heb deze zwarte kabel gekozen om de microfoon waar deze aan vastzit makkelijker te identificeren als het 2e kanaal op mijn audio interface. ;)
Goed gefabriceerde kabel zonder narigheid, met goede connectoren!

afwerking
Deze kabel is een aanrader voor alle muzikanten
13.08.2016
Deze kabel van sssnake is zeer goed afgewerkt en kwalitatief goed voor zijn lage prijs.
Ik heb er een hele koffer vol van!

Minpunten: Geen!

afwerking
Weer zo`n prijs / kwaliteit winnaar !!
24.02.2017
Vergeet de dure XLR kabels en koop gewoon The Snake SM10 voor je podiumbekabeling en spaar véél ¤¤¤`s ?

afwerking
Fijne kabel met goede lengte en plugs
16.09.2016
Goeie kabel waar niets op aan te merken is, helemaal voor die prijs.
Ik gebruik hem voor mijn mic bij concerten en works great!

Prima kabel
tptWally, 04.02.2019
Degelijke prima kabel die ik gebruik in mijn thuisstudio. Ook prima voor life performances verwacht ik, maar dat ga ik nog later proberen. Ziet er allemaal langdurig degelijk uit en goed afgewerkt.

€ 6,60
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 26.11.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-35
Fax: +49-9546-9223-24
Cables, Leads & Connectors
Cables, Leads & Connectors
Cable... flex... lead... wire... what do all these terms mean?
Microphone accessories
Microphone accessories
The right accessories bring out the best in your microphones. Find out what’s available and what you can do with it!
Drum Mics
Drum Mics
Miking up and recording a drum kit is a fairly complicated procedure, and this can apply equally to choosing the right mics for the job.

Test Conclusie:
Thomann DP-28 Plus

Digital Piano 88 Weighted keys with hammer action, 25 Sounds, Metronome, 50 Rhythms, 192-Note polyphony, Modes: Layer, Split, Duo Mode, Twinova, Reverb and Chorus, Music library with 100 preset songs, Transpose function, Bluetooth Midi for Pianotool App (iOS and...

Blackmagic Design ATEM Streaming Bridge

Blackmagic Design ATEM Streaming Bridge; Video converter that can receive an H.264 stream from any ATEM Mini Pro and convert it back to SDI and HDMI video; this allows video to be distributed to remote locations on a local Ethernet...

(2)
Behringer Filtamp Module 1006

Eurorackmodule Analoge filter met VCA, 24 dB low-pass filter met controls voor filterfrequentie en resonantie, 2 Regelbare signaalingangen, 2 CV-ingangen met attenuators voor VCF en VCA, Keytrack-ingang voor VCF met attenuator (1 V/oct.), Geïntegreerde VCA met gain-control en omschakelaar...

Decksaver Behringer RD-8

Decksaver Behringer RD-8 - cover for Behringer RD-8; Protects against dust, dirt, liquids and impacts; Milky transparent surface; High quality; polycarbonate; Dimensions (LxWxH): 49,3 x 26,0 x 3,9 cm; Weight: 0,535 kg

Decksaver Behringer MS-1

Decksaver Behringer MS-1 - cover for Behringer MS-1; Protects against dust, dirt, liquids and impacts; Milky transparent surface; High quality; polycarbonate; Dimensions (LxWxH): 57,0 x 26,8 x 4,80 cm; Weight: 0,67 kg

(2)
Presonus PD-70

Presonus PD-70; dynamic speaker and recording microphone; perfect for for spoken-word applications like podcasts, live streaming or traditional broadcast; polar pattern: cardioid; sensitivity: 1.6mV/Pa; frequency range: 20Hz - 20kHz; Output Impedance: 350 ohms; rugged construction; Integrated hard mount and...

(1)
the t.bone SC 420 USB Silver Desktop-Set

Microphone Set USB studio large diaphragm microphone with USB connection for direct operation on the computer, No additional drivers required, Directional characteristic: cardioid, Frequency response: 30 - 18000 Hz, Sensitivity: 25 mV / Pa, Max. sound pressure level: 140...

(4)
iZotope Tonal Balance Bundle CG 2

Plug-in Bundle Crossgrade from any paid-for iZotope-/Exponential audio product to Tonal Balance Bundle, Professional software tools for producing, mixing and mastering, Supported formats (64-bit): VST 2/VST3/AU/AAXnative/NCP, System requirements: Windows 7 (64-bit), Mac OSX 10.11.6 - 10.14.4, paid-for and registered...

Toontrack EZX Modern Metal

Toontrack EZX Modern Metal (ESD); expansion pack for Toontrack EZ Drummer 2 (item 399369) / Superior Drummer 3 (item 419735); produced and recorded by Will Putney at his Graphic Nature Audio studios in New Jersey; contains 6 individual drum sets...

Electro Harmonix Pitch Fork+ Pitch Shifter

Effectpedaal voor elektrische gitaar en bas Pitch Shifter, 2 Onafhankelijke pitch shifting engines met een bereik van +/- 3 octaven, +/- 99 cent detune en volledige controle over de afzonderlijke engines, 8 Modi, waaronder X-MOD: een cross-modulatie die FM-...

Varytec VR-260 Video Ring Light LED Bi

Varytec VR-260 Video Ring Light LED BiLight with integrated rechargeable battery; perfect video and photo ring light with adjustable color temperature and countless mounting possibilities for tripods, mobile devices and cameras. Integrated rechargeable battery with USB power output to charge...

(1)
Roland TR-6S Rhythm Performer

Drum Machine Met 6 instrumenten, Bevat de sounds van de Roland klassiekers TR-909, TR-808, TR-606, TR-707 en meer, ACB modeling technologie plus stereo sample import en playback, SD-kaartslot voor het importeren van uw eigen mono- en stereosamples (WAV of...

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.