Klantencentrum login

4.3 /5
  • afwerking
Perfect voor thuis
kndw, 26.05.2021
Heb de kabeltjes sinds kort in gebruik om thuis een paar effectenpedalen aan elkaar te verbinden. Ze voldoen daarvoor prima. Het zijn niet de meest robuuste kabels, dus voor professioneel gebruik waarbij ze veel bewogen worden zijn ze misschien minder geschikt.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

useful and works great
Romanx, 22.07.2021
the different colours are useful for organisation purposes

the material feels good and isn't restrictive, so its very useful for patching pedals close together

Slim!
Jon Moreau, 25.12.2017
Ik vond altijd al dat kleuren het leven mooier mooier maken maar ook makkelijker als het gaat om het snel overzien van een situatie. Deze snoertjes kunnen je in een oogopslag laten zien waar een en ander zich in de keten bevind. Mijn snoeren waren altijd zwart en nog meer zwart. Geloof me, als die elkaar kruisen weet je vaak niet waar het heen gaat, zeker niet op een podium bij weinig licht, achter een mengpaneel waar je niet goed bij kunt etc. Slim van Thomann en het oogt ook nog eens vrolijk.

afwerking
doen het werk, maar houden het niet lang uit.
Sybster, 22.02.2021
na licht gebruik eigenlijk meteen kabelbreuk, en daardoor dus ruis.
degene die het wel goed doen zijn prima en ik mag ook niet te veel verwachten voor deze prijs. daardoor ook makkelijk vervangbaar.

Patchcables
09.07.2016
Dit is een relatief goedkope set patchcables. De kwaliteit is (vanzelfsprekend) niet even goed als de duurde varianten, maar voor deze prijs is er niets mis mee.

Deze patchcables zijn met name handig voor mensen die willen experimenteren met pedalen, maar nog niet veel geld er voor willen neerleggen.

Top
zoeg, 18.03.2021
Heel fijn dat ze verschillende kleuren hebben en top voor het verbinden van pedaaltjes. Erg blij mee!

Op mijn pedalboard
Erik de Perik, 09.03.2021
Ik gebruik deze kabels op m'n pedalboard en in m'n rack. Gebeurt weinig mee en ze doen dat prima.

gewoon goed
communi, 12.05.2017
geeft signaal goed door en gaat lang mee.
met mijn 2 jaar zwaar gebruik is er 1 kapot gegaan. en dat kwam door mijn eigen fout.
met zulke korte kabels maakt het niet heel veel of ze super goed zijn. tenzij je meer dan 10 pedalen hebt, dan zou ik wel een stapje duurder gaan.

kabels zijn lekker kort maar soms te kort. als je alleen hele korte kabels nodig hebt zou ik zeker deze doen. maar voor mij was het handiger als ik voor de 30cm variant ging.

verder een goede kabel voor een goede prijs.

08.03.2016
Goede patchkabels die gewoon precies doen wat ze moeten doen. Ik heb 2 van deze setjes kabels tussen mijn pedalen zitten (9 pedalen) en alles klinkt gewoon goed. Ik verplaats regelmatig de kabels tussen mijn pedalen en nog geen enkele kabelbreuk gehad. Ook zijn deze kabels flexibel genoeg om tussen een rij mini pedalen te zitten zonder dat alles begint te schuiven door spanning op de kabel.

afwerking
Degelijke kabels, maar na een aantal jaar wat minder
[WZ], 15.06.2020
Goedkope en degelijke kabels, maar na enkele jaren (intensief) gebruik toch een paar die niet zo goed meer contact lijken te maken.

Goed werkende, goedkope kabels
08.12.2016
Deze kabels gekocht om mijn effectpedalen aan elkaar vast te maken om wat opgeruimder te spelen. Ik zat wel te twijfelen tussen de rechte jacks en deze, maar ben uiteindelijk voor deze gegaan omdat ik vond dat de uitsteeksels van de rechte jacks toch wel in de weg konden zitten bij het meenemen van de spullen. De kabels zijn ook zeer wendbaar, waardoor ze in alle mogelijke manieren kunnen worden opgesteld. De kleuren geven een mooi effect en op de geluidskwaliteit is niets op te merken. Erg goede prijs voor zo'n goed product.

Prima voor de fun
28.04.2016
Ik gebruikte deze voorheen. Was prima om thuis te spelen, maar na 1,5 jaar hebben ze toch we de beste tijd gehad. Enorme ruis zit erin.

Positief

- Ruis
- matige kwaliteit

Prima prijs/kwaliteit.
Mildeman, 11.12.2019
Kabeltjes doen wat ze moeten doen. Niks speciaals maar zeker ook niet slecht! Ideaal voor huis tuin en keuken gerommel.

patchkabels van redelijke kwaliteit
Epifyse (kristian), 04.12.2019
Als je echt geen enkele ruis wil hebben kan je beter voor een duurder variant gaan. Om snel wat pedalen aan elkaar te chainen doen ze prima hun werk!

Goede kabeltjes
09.09.2016
Deze kabels zijn van prima kwaliteit voor in bijvoorbeeld een thuisstudio, zoals waar ik ze voor gebruik. Nog geen enkele defecte of storende gehad, terwijl ik er veel in gebruik heb. Ik heb voor deze kabels gekozen, omdat ik er veeeel nodig had en dus toch in een wat lager segment moest kijken. Ik ben erg tevreden.

Doet wat het moet doen.
Dimitri043, 06.10.2020
Had een setje goedkope kabels nodig.

handig
Ben 2, 09.07.2020
lekkere compacte kabels, handig zijn de kleuren,
geen bossen draad meer.

cheap maar degelijk
Jens20, 08.04.2020
Goede patch kabels maar niet om te veel te bewegen.

afwerking
goede kwaliteit voor weinig geld
Serge op bas, 27.11.2018
Onmisbaar als je (zoals ik) even een pedal boardje wilt samenstellen. Valt verder weinig over te vertellen. Ik heb alles aangesloten en alles doet het gewoon zoals het hort.

Tomas Johannink, 08.04.2016
Lekker flexibele patchcables
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede patchkabels
07.08.2016
Deze kabels zijn van goede kwaliteit, maar let op!

Voor gitaarpedalen te koppelen zijn deze kabels niet altijd even geschikt, omdat ze eigenlijk net iets te kort zijn. Ze werken perfect, maar verwacht geen nette kabels die overal door zijn geleidt, want daarvoor zijn deze kabels veel te kort!

Prima
22.01.2017
Mooie gekleurde kabeltjes (voor een metalhead hoeft niet alles zwart of grijs te zijn) van precies de goede lengte om op een pedalboard te gebruiken. Ze zijn ook nog eens lekker goedkoop en daar houd ik als Nederlander wel van. Aanrader.

do their job well
25.11.2016
These patch cables do what they're meant to do. And they're small, light and flexible. They may also be thin, but I don't hear any loss of sound.
Oh and did I mention they're really cheap??

afwerking
Geen kwaad woord voor deze kabeltjes
JvdO, 01.04.2018
Voor de wat goedkopere kabeltjes zijn deze van hoge kwaliteit.

Niet doen.
11.03.2016
Is wel lekker goedkoop maar deed mijn pedalenbak geen goed. Ik heb ze weggeven en nieuwe Cordials gekocht.
Ik ben weer blij met met m'n effectjes.

€ 6,90
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Donderdag, 23.09. en Vrijdag, 24.09.

Uw contactpersoon
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Cables
Cables
Cables and plugs connect our valuable equipment, yet we often don't oay the the attention they deserve
Online experts
Guitar Accessories
Guitar Accessories
We investigate some of the many accessories available for both guitar and bass.

Test Conclusie: