Klantencentrum login

€ 6,90
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending
Verwachte verzenddatum: Donderdag, 21.10.
k
Perfect voor thuis
kndw 26.05.2021
Heb de kabeltjes sinds kort in gebruik om thuis een paar effectenpedalen aan elkaar te verbinden. Ze voldoen daarvoor prima. Het zijn niet de meest robuuste kabels, dus voor professioneel gebruik waarbij ze veel bewogen worden zijn ze misschien minder geschikt.

R
useful and works great
Romanx 22.07.2021
the different colours are useful for organisation purposes

the material feels good and isn't restrictive, so its very useful for patching pedals close together

JM
Slim!
Jon Moreau 25.12.2017
Ik vond altijd al dat kleuren het leven mooier mooier maken maar ook makkelijker als het gaat om het snel overzien van een situatie. Deze snoertjes kunnen je in een oogopslag laten zien waar een en ander zich in de keten bevind. Mijn snoeren waren altijd zwart en nog meer zwart. Geloof me, als die elkaar kruisen weet je vaak niet waar het heen gaat, zeker niet op een podium bij weinig licht, achter een mengpaneel waar je niet goed bij kunt etc. Slim van Thomann en het oogt ook nog eens vrolijk.

z
Top
zoeg 18.03.2021
Heel fijn dat ze verschillende kleuren hebben en top voor het verbinden van pedaaltjes. Erg blij mee!

Ed
Op mijn pedalboard
Erik de Perik 09.03.2021
Ik gebruik deze kabels op m'n pedalboard en in m'n rack. Gebeurt weinig mee en ze doen dat prima.

A
Goed werkende, goedkope kabels
Anoniem 08.12.2016
Deze kabels gekocht om mijn effectpedalen aan elkaar vast te maken om wat opgeruimder te spelen. Ik zat wel te twijfelen tussen de rechte jacks en deze, maar ben uiteindelijk voor deze gegaan omdat ik vond dat de uitsteeksels van de rechte jacks toch wel in de weg konden zitten bij het meenemen van de spullen. De kabels zijn ook zeer wendbaar, waardoor ze in alle mogelijke manieren kunnen worden opgesteld. De kleuren geven een mooi effect en op de geluidskwaliteit is niets op te merken. Erg goede prijs voor zo'n goed product.

D
Doet wat het moet doen.
Dimitri043 06.10.2020
Had een setje goedkope kabels nodig.

B2
handig
Ben 2 09.07.2020
lekkere compacte kabels, handig zijn de kleuren,
geen bossen draad meer.

So
goede kwaliteit voor weinig geld
Serge op bas 27.11.2018
Onmisbaar als je (zoals ik) even een pedal boardje wilt samenstellen. Valt verder weinig over te vertellen. Ik heb alles aangesloten en alles doet het gewoon zoals het hort.

TJ
Tomas Johannink 08.04.2016