the sssnake IPP1060

• 1
4.3 /5
  • afwerking
afwerking
Goed product, geen lange levensduur
Max:), 12.07.2021
Ik was voor een paar maanden in het bezit van deze kabel, heb er zeer veel plezier uitgehaald, maar het is zeer jammer dat na 6 maanden van gebruik, de kabel het heeft begeven. Ik ben toen overgestapt naar een duurdere Fender kabel die ook heel goed werkt! al met al, als je een tijdelijke kabel zoekt voor een hele lage prijs, is dit een top aanwinst!
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

degelijke basic kabel
Tim Bosch, 04.03.2020
Een fatsoenlijke stevige kabel van het huismerk.
Word gebruikt om gitaren aan te sluiten om versterkers en op een lijntje vanuit het mengpaneel naar een externe recorder te leggen.
De kabel is lekker flexibel en heeft bescherming aan de uiteinden van de pluggen. De veer zorgt ervoor dat de kabel niet of minder makkelijk knikt en dit zorgt ervoor dat je langer kan genieten van je kabel. Ik blijf mij altijd verbazen hoe de goedkope kabels soms beter zijn in prijs kwaliteit verhouding dan de duurdere concurrenten.
De geluidsoverdracht is van een prima kwaliteit, ik leen de kabel wel eens uit en heb er nog nooit klachten over gehoord.
De lengte van 6 meter is prima, vaak denk je dat hij te lang zal zijn maar je kan beter meer kabel hebben dan te weinig. Voordeel is dat je voor deze prijs nog makkelijk een keer een extra kabel koopt.
Enige nadeel dat ik heb kunnen vinden is dat hij soms wat moeilijk uitpluged uit een Zoom H6, maar opzich ook fijn om te weten dat hij gewoon stevig zit en niet zomaar los kan schieten.

afwerking
Basiskabel voor instrumenten met jack
21.10.2016
Ik heb twee van deze kabels gekocht om mijn gitaar te kunnen gebruiken in combinatie met de Ditto X2 looper, waarbij de ene kabel van de gitaar naar de looper gaat en de ander van de looper naar de versterker. Daarvoor is 3 meter meer dan genoeg, zeker als je er 2 hebt en dus in totaal 6 meter. Ik had al een gitaarkabel van Fender zelf, maar deze was gemaakt van een soort materiaal wat nogal stroef was, wat mij hinderde bij het gebruik op stroeve materialen. Deze kabels zijn echter gemaakt van een soort glad rubber, wat fijn aanvoelt en geen stroefheidsproblemen veroorzaakt. Het enige minpuntje van de kabel is de kop van de kabel, de jack zelf. Je kan als het ware de kop eraf draaien met de hand waardoor hij niet stevig is en uit elkaar kan vallen. Ik heb dan ook de eerste keer de kop vrij stevig vast moeten draaien, wil ik hem ongehinderd kunnen gebruiken. Bij elkaar is deze kabel zeer goed voor zijn prijs en gebruik ik deze zonder problemen!

afwerking
Je hebt nooit een te lange kabel
Vin71, 29.09.2020
Ik gebruik deze sssnake IPP1060 in een relatief kleine kamer (13 vierkante meter). Toch verbaas ik mij er iedere keer over dat ik die zes meter veelal tot het maximum gebruik. daarnaast is het ook erg handig om de bewegingsvrijheid te hebben tijdens het gitaarspelen. zodat je je opstellen ook aan kan passen in de loop van de tijd zonder dat je bang hoeft te zijn dat je kabels het niet gaan redden. Verder zijn de connectoren van goede kwaliteit en zullen ze lang mee gaan.

Dus tegen mensen die twijfelen of 6 meter niet te lang is zeg ik gewoon doen, het zal je namelijk verbazen!

afwerking
THE Sssnake IPP1060 Review
Leonardvs, 29.06.2019
Don't let its price fool you I've had this cable since 2015 or so... it has survived so much complete stupidity and heavy handling.... it has seen kings die. It has seen empires forged and destroyed through war. short answer : looking for a cheap cable? buy it now!

Pros: Long lasting ,clear.
Cons : eh none

Gewoon goed :)
Shadezzz, 05.06.2019
Waarom veel uitgeven als het ook voor weinig kan? 'Vroegâh' soldeerde ik m'n eigen kabels met neutriks etc, maar nu ik niet meer pro ben laat ik het net zo lief van Thomann komen voor dat geld, kwaliteit is prima, heb hem nu een tijdje, m'n (oude) neutriks beginnen onderhand te kraken maar doet deze het nog perfect. =)

Scherpe prijs
FloorB, 24.03.2020
Ik gebruik deze kabel al langer dan een half jaar, en dat voor de scherpe prijs!

Steady
Robin de Hitmachine, 19.10.2019
Doet precies wat het moet doen! Zijn voor de prijs duurzamer dan ik had verwacht en ze komen dagelijks van pas in mijn thuisstudio.

Prima beginner kabel
Milan_, 21.10.2020
zeker een goede kabel voor een beginner maar na een tijdje spelen draait het kopje los waardoor de bedrading beschadigd kan raken, heb er al een terug moeten sturen helaas.

geluid is zeker prima.

Great cables!!
Messia Garabedian, 15.06.2017
Great cables specially the Thomann name in the cable look very chique and beautiful. Of course the quality is amazing too. Good for the studio and live on stage.

afwerking
Degelijk voor veelvoedig gebruik.
Rekker, 28.08.2020
Ik gebruik dagdagelijks deze instrumenten kabel. Zowel bij repetities, optredens heb ik nooit enig probleem ondervonden. Goed van samenstelling en krult tot vervelends toe niet op!!!

Niet de beste kabel
Wimmetje, 17.07.2020
Ik heb een aantal van deze kabels voor thuis en op zich zijn ze vrij van storing maar ik heb ze al wel een paar keer moeten solderen omdat er wat losgeraakt was. Ik zou ze niet mee op het podium nemen.

Prijs kwalitatief zeer goed
24.03.2016
Zeer net afgewerkte kabel met daaraan connectoren van hoogwaardige kwaliteit. Het mooie aan deze kabel is dat deze zich na meerdere malen gebruik steeds weer soepel laat rollen!

Kabel stuk
Dree-ICT, 06.11.2019
Los contact, zelf vast gesoldeerd, binnen kabel is niet door de lip gesoldeerd maar er op en zat los. Zou niet mogen gebeuren.

Verder voldoet na reparatie de kabel prima

Prima kabel
T-Bob, 04.09.2019
Deze 6 meter lange kabel is een verademing als je korter gewend bent! ;)
Geen storing en geen gekraak. De connectoren zijn ook goed.

Opzoek naar een verlengkabel
Nirmala 1955, 22.10.2019
Niets op aan te merken, gewoon een goede kabel.

Prima kabel
lcmusic, 04.10.2019
Prima kabel. Doet wat 'ie moet doen.
Goede kwaliteit.

afwerking
Goede kwaliteit voor een lage prijs (Good quality for an low price)
mikevl, 12.03.2018
Lange flexibele kabel met stevige connectoren. Voor de prijs had ik mindere kwaliteit verwacht, maar niets is minder waar. mooie dikke kabel!

Long but flexible cable with stong connectors. For this price i expected a much lower quality. but it is a nice and thick cable, but still very flexible.

oke kabel
Iris421, 23.04.2019
Heb hem opnieuw moeten solderen de isolatie zat er niet ver genoeg om heen waardoor de 2draden contact maakte en dus de kabel niet werkte. Verder werkt hij nu goed en geloof niet dat hij snel kapot gaat.

Prima voor de prijs
N.C., 14.10.2018
De kwaliteit van de kabel is niet super, maar dat hoef je ook niet te verwachten voor deze prijs. Deed het prima maar is na een aantal weken kapot gegaan. Ik raad aan om een iets duurdere kabel aan te schaffen om vervelende momenten te voorkomen.

prima kabels
Alain Labrie, 11.11.2020
Prima kabels, doen wat ze moeten doen zonder signaal verlies. Goede prijs.

mooie soepele kabel
20.01.2017
Ik gebruik deze kabel vooral in mijn woonkamer. in mijn situatie kan ik hem dan zo leiden dat die niet in de weg licht voor mijn zoontje. Ideaal dat die erg soepel is en kan dan ook me nog lekker vrij bewegen.

Ik heb nog geen nadelen ontdekt

afwerking
Fijne, soepele kabels voor een mooie prijs!
pgmei, 19.08.2017
2 Stuks "the sssnake IPP1060" gekocht; prima kabels voor een fijne prijs!

uitstekend
D.J., 24.04.2016
De kabel is lekker soepel en ik gebruik hem veel, met een Roland versterker. Natuurlijk zie je wel slijt vlakken op de kabel maar het ligt eraan waar je hem gebruikt.
verder niets mis mee gewoon een goede kabel. met een goede prijs kwaliteits- verhouding. ik vind vooral de soepelheid van de kabel erg goed.

Prima kabel, prima prijs
05.02.2017
Veel kabel voor weinig geld. Voor de prijs van de kabel verwachtte ik een relatief dunne kabel. Dit was niet het geval. Het is een relatief dikke kabel met zwaardere pluggen dan verwacht. Ik heb de kabel niet doorgesneden om te zien hoe het zit wat betreft de 'shielding' en ik heb hem ook niet doorgemeten, maar het is een fijne en mooie kabel voor weinig geld.

the sssnake IPP1060

€ 4,50
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Donderdag, 5.08. en Vrijdag, 6.08.

Dit product sharen
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Cables
Cables
Cables and plugs connect our valuable equipment, yet we often don't oay the the attention they deserve
Online experts
Guitar Accessories
Guitar Accessories
We investigate some of the many accessories available for both guitar and bass.

Test Conclusie:
Kali Audio IN-8 2nd Wave

Kali Audio IN-8 2nd Wave; Active near field monitor; 3 way system with coaxial midrange/tweeter; 8" woofer; 4" midrange; 1" soft dome tweeter; power: 140 Watt (60/40/40 Watt Tri-Amped); frequency range: 37 Hz - 25 kHz (-10 dB), 45 Hz…

(5)
SSL UC1

USB DAW Controller Plug-in controller with convenient mixer layout and legendary SSL workflow, 1:1 Hardware control for the included SSL plug-ins Channel Strip 2 and Bus Compressor 2, Visual feedback via LED rings on the knobs, Display for showing…

Novation Circuit Rhythm

Novation Circuit Rhythm; sampler / sequencer; 8 sample tracks with 32 step patterns each, cascadable for up to 256 steps per track; functions: slice, reverse, loop, chromatic play, probability and pattern-mutate; integrated effects such as lofi tape, shutter, reverb, delay…

Arturia Keystep 37 Black Edition

Arturia KeyStep 37 Black Edition; 37-key (slimkey) USB controller keyboard; velocity-sensitive mini-keys with aftertouch; 64-step sequencer; chord and scale functionality; arpeggiator; LED display; 4 freely assignable knobs; transport keys; touch stripes for pitch and modulation; RGB LED bar; connections: 3x…

Fender SQ Aff. P Bass MN PJ PACK BK

Fender Squier Affinity P Bass MN PJ PACK Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: c; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

Neural DSP Quad Cortex Gigcase

Softlight Voor Neural DSP Quad Cortex pedaal met preciesgevormde inlay, Bijzonder schokbestendig, beschermt tegen beschadiging en weersinvloeden, Bovenklepcompartiment met elastische neopreenplaat voor accessoires zoals kabels, tablet, gitaarband, enz., van het Quad Cortex-compartiment gescheiden door een stijve plaat, Zijkanaal voor…

Fender SQ Aff. Strat HSS PACK CFM

Fender Squier Affinity Stratocaster HSS Pack Charcoal Frost Metallic; Stratocaster Electric Guitar Set; Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Fingerboard: Laurel; Neck Mount: Bolt-On; Neck Shape: C; Inlays: Pearloid Dots; 21 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 42…

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood; Auditorium Cutaway Acoustic-Electric Guitar, Custom Line Solid Wood Series; Back & Sides: Solid Mahogany; Top: Solid Mahogany; Neck Shape: Oval C; Neck: Mahogany; Fingerboard: Pau Ferro; Scalloped X Bracing; Inlays: SnowFlake Inlays; 20 Frets; Nut: Bone;…

Gravity LTST 01

Laptop stand with adjustable holding pins Steel tray, Powder-coated tubes made of aluminium, Die-cast aluminium base, Dimensions of the tray (W x H): 480 x 330 mm, Tube diameter: 35 mm, Height adjustment by adjusting screw with holding pin…

Sennheiser CX True Wireless Black

Sennheiser CX True Wireless Black In-Ear headset headphone - 7 mm hight end drivers, bluetooth 5.2, up to 9 h running time, up to 27 h with charging case, SBC, AAC, aptX Codec compatible, 110 dB SPL (1 kHz /…

Minuendo Lossless Earplugs

Minuendo Lossless Earplugs; Earplugs with passive hi-fi filter - perfect for rehearsals, concerts and in any other noisy location; Continuously adjustable volume attenuation (-7db to - 25 db) without sound loss; Neutral and natural sound; Patented adjustable membrane for volume…

Bowers & Wilkins PI 7 CG

Bowers & Wilkins PI 7 CG; In-Ear True Wireless headphones; true 24-bit Audio-connection; 2-way-driver design; high performance DSP; Bluetooth 5.0 with AptX Adaptive technology; adaptive, active Noise Cancelling (ANC); charge case with audio-transmission; wirelesse and USB-C charge; supports quick charge;…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.