Klantencentrum login

• 1
4.3 /5
  • afwerking
afwerking
Goed product, geen lange levensduur
Max:), 12.07.2021
Ik was voor een paar maanden in het bezit van deze kabel, heb er zeer veel plezier uitgehaald, maar het is zeer jammer dat na 6 maanden van gebruik, de kabel het heeft begeven. Ik ben toen overgestapt naar een duurdere Fender kabel die ook heel goed werkt! al met al, als je een tijdelijke kabel zoekt voor een hele lage prijs, is dit een top aanwinst!
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Prima beginner kabel
Milan_, 21.10.2020
zeker een goede kabel voor een beginner maar na een tijdje spelen draait het kopje los waardoor de bedrading beschadigd kan raken, heb er al een terug moeten sturen helaas.

geluid is zeker prima.

afwerking
Degelijk voor veelvoedig gebruik.
Rekker, 28.08.2020
Ik gebruik dagdagelijks deze instrumenten kabel. Zowel bij repetities, optredens heb ik nooit enig probleem ondervonden. Goed van samenstelling en krult tot vervelends toe niet op!!!

Niet de beste kabel
Wimmetje, 17.07.2020
Ik heb een aantal van deze kabels voor thuis en op zich zijn ze vrij van storing maar ik heb ze al wel een paar keer moeten solderen omdat er wat losgeraakt was. Ik zou ze niet mee op het podium nemen.

oke kabel
Iris421, 23.04.2019
Heb hem opnieuw moeten solderen de isolatie zat er niet ver genoeg om heen waardoor de 2draden contact maakte en dus de kabel niet werkte. Verder werkt hij nu goed en geloof niet dat hij snel kapot gaat.

Prima kabel
11.05.2016
Kabel die doet wat het belooft

Goedkoop en prima kwaliteit. Gebruik deze voor mijn effecten naar de gitaar.

Positief:

€ 4,50
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Donderdag, 30.09. en Vrijdag, 1.10.

Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-35
Fax: +49-9546-9223-24
Tel: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Cables
Cables
Cables and plugs connect our valuable equipment, yet we often don't oay the the attention they deserve
Online experts
Guitar Accessories
Guitar Accessories
We investigate some of the many accessories available for both guitar and bass.

Test Conclusie: