the sssnake Powercord I

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
m
Haaks- super handig
maartenaerts 16.09.2021
Gewone kabel zat te veel in de weg bij mijn hand gebouwde thuis gitaar versterker. Super handig die haakse stekker, gewoon bij een grotere bestelling gevoegd. Geen kabel die raar geklemd zit meer :)

handige oplossing
Spraypaint 15.11.2020
Zoel live als in de studio zat mijn stroomkabel met recht uiteinde vaak in de weg. Dankzij deze simpele goedkope kabel is dat probleem van de baan.

Prima kabel met aders van 1,0 mm2
Nordling 19.12.2023
Ik kocht deze power kabel vanwege de haakse aansluitingen aan beide zijden. Ik gebruik deze om mijn REL subwoofer wat dichter tegen de muur te kunnen plaatsen. De aderdikte van 3x 1,0 mm2 voldoet, maar ik had liever wat dikker gehad.

Must have - ook voor alle toetsenisten
Anoniem 06.11.2016
Kwaliteit van de kabel is gewoon goed maar bovendien is een haakse aansluiting heel fijn voor synths/keys want steekt niet naar achteren!