n
mooie stagebox voor kleine podia
niku. 27.02.2018
Ik gebruik deze voor karaoke-sessies op kleinere evenementen. het verminderd de kabelboel vanaf mijn mixer naar de microfoons enorm. Hij is echter wel heel groot en lomp, en de kabel is vrij stug, dat maakt het soms moeilijk om hem recht over de vloer te trekken aangezien er flink wat "slag" inzit van het oprollen. Deze stagebox is 1-wegs, dus alleen bruikbaar voor microfoons. wil je ook speakers kunnen aansluiten zul je iets duurders moeten zoeken dan ¤35,-.

Goedkoop en volledig te customizen
Anoniem 16.12.2016
Dit is de tweede sssnake die ik heb besteld. We gebruiken deze snake als dropsnake op het podium, en doen custom aanpassingen. In plaats van 6 sends, nu 4 sends en 2 returns (voor bedraad stereo in ear monitors bij keyboards). Ik heb twee inputs vervangen door D-size male connectors, en de corresponderende XLR-pluggen aan de fanout zijn ook vervangen. Tevens de lengte van de snake ingekort naar zes meter en de draadjes verstevigd met krimpkous.

Prima basis voor customized podium snake!

Prima multikabel
Anoniem 25.09.2016
Prima multikabel voor het geld.
Ik gebruik hem naast een bestaande multikabel in mijn studio voor extra kanalen.
Ik zou wel voorzichtig zijn met dergelijke budget kabels indien deze veel on the road ingezet gaan worden voor externe klussen.

Goede multikabel
Jelmer 24.11.2018
Goede kabel, alleen voelen de uiteinden wel wat iel aan (dunne kabels). Mits je hier niet te ruig mee om gaat is dit een mooie multikabel voor een goede prijs.

JM
Prima voor z'n geld
Jan M 17.10.2019
Ik heb er hier 2 van; eentje voor op het podium en eentje achter.

Doet gewoon wat 'ie moet doen maar is wel licht gebouwd dus gelukkig spelen wij niet zo vaak ;-)
Er wordt in eerdere reviews ook al over gesproken: dit is wel een ellendig stugge/stijve kabel. Je krijgt 'm zonder tape echt niet strak en glad op de vloer, er blijven "krullen" inzitten zelfs als je 'm onder/over oprolt (gelukkig spelen wij niet zo vaak ;-))