the box Pyrit 212 Sub

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 19.04.
I
Wat een volume zeg!!
ItsMennyo 05.01.2022
Het duurde even voordat deze ook weer leverbaar was, maar iedereen weet ondertussen wel waarom hehe. Eenmaal ontvangen via bij me huis via *vrachtpost*... Letterlijk een man met een palletwagen voor me huis geweldig, klein beetje verkeerd ingeschat hoe groot hij wel niet is! Maar eenmaal boven gezet kwam ik er al gelijk achter dat hij verschrikkelijk lomp is met verplaatsen als je alleen bent. Er zitten maar 2 handvaten op en die zitten aan de bovenkant en onderkant, dus niet aan de 2 zijkanten. Dit maakt het bijna onmogelijk om hem te verplaatsen als je alleen bent en je hebt niet hele lange armen, maar het gewicht valt opzich nog wel mee. Eenmaal aangesloten op een the t.amp Quadro 500 DSP op een bridged kanaal en goedemorgen wat was het volume bizar zeg voor op een zolder! Je hoort het makkelijk door het hele huis heen en zelfs bij de buren zo bizar is het geluidsdruk wat dit ding kan produceren!! En dit monster kan laag spelen... Maar dan ook echt bizar laag... 35hz gaat bijzonder goed hard en vanaf daaronder begint het wel een beetje af te rollen op alleen maar port noise. Maar 35hz is een hele goeie scoren want er zijn weinig subwoofers die zo laag kunnen spelen. Alleen 1 klein dingetje over de afwerking. Het kan zijn dat dit alleen met mijn unit is maar achter de stalen front lijkt de lak al beschadigt te zijn in de fabriek met waarschijnlijk de stalen front erop zetten. Voor mij niet heel erg want het valt alleen op wanneer je het aanwijst aan iemand. En niet te vergeten, heerlijke klantenservice heeft Thomann hoor alle vragen werden netjes en snel beantwoord :)

Topproduct prijs/kwaliteit.
Giderman 26.10.2023
Ongelofelijk wat een lage bas deze produceren.