K
Erg tevreden mee
Klant 01.03.2021
De viool zelf geeft een goed geluid voor een studieviool. Wel kan ik de viool niet meer beoordelen met de originelen snaren, aangezien ik tijdens het stemmen de A snaar brak (denk dat ik iets te enthousiast was). Ik heb nu de d’addario prelude snaren erop en ik ben erg tevreden met het geluid. Het stem mechanisme werkt ook goed en houdt zich goed als je de stemknoppen een beetje indrukt. Tot nu toe erg tevreden met dit vioolset, ik denk dat wel dat wanneer ik wat verder gevorderd ben met de viool dat ik een betere strijkstok erbij koop.

perfect
Rick16 03.02.2020
zeer mooie viool. aan de hogere kant van beginners violen. zeker het geld waard en ik verwacht er jaren plezier aan te hebben voordat ik pas een andere ga kopen. ik speel er nu een half jaartje op en ben nog steeds onder de indruk van het geluid. het enige wat ik heb veranderd zijn de snaren; pirastro tonica snaren heb ik erop gezet en hiermee klinkt de viool een heel stuk mooier.

Goede viool
Anoniem 27.10.2016
Hele goede viool! Het geluid is erg mooi, alleen bij het stemmen moet je wel de stemknoppen eerst goed aandrukken, anders lopen ze terug.

Al met al erg tevreden!!