Stairville Quick Link 4mm Typ 1SV

7 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

3 Recensies

Stairville Quick Link 4mm Typ 1SV
€ 1,81
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 22.04.
1
google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
DR
Klein aber praktisch
D' Rick 27.05.2021
Ich habe mir eine Hand voll von den Dingern bestellt, da ich Federn an eine Halterung befestigen wollte, diese aber nicht durch die Löcher passten. Also habe ich diese als Zwischenstück hergenommen und dafür sind diese Teile Mega gut geeignet.
Und dass die Teile 90kg tragen sollen? Kann ich aus beruflicher Erfahrung bestätigen.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
G
Kettennotglied
Gunnhild 08.09.2019
Im Sommer trage ich meine Schlüssel gerne an meiner Hose oder meinem Rucksack, gesichert mit dem Kettennotglied. Mein Freund verwendet die Kettennotglieder bei Spielsachen oder Klettermöglichkeiten bei unseren Vögeln und seinen Frettchen. Wir möchten darauf nicht verzichten!
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
h
Gut und günstig
hölmlölm 30.05.2022
Benutze es, um den Gurt an einem Banjo zu befestigen.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

Stairville Quick Link 4mm Typ 1SV